اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

جزینی به تیم ملی بازگشت

جزینی: قلب بنا برای کشتی فرنگی می‌تپد

رسول جزینی با درخواست محمد بنا یک بار دیگر به عنوان مربی تیم ملی کشتی فرنگی انتخاب شد.

جزینی: قلب بنا برای کشتی فرنگی می‌تپد

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، پس از سپری شدن حدود 11 ماه، محمد بنا آمادگی خود را برای بازگشت به تیم ملی کشتی فرنگی اعلام کرد.

پس از بازگشت بنا به تیم ملی، وی به دستیاران سابقش پیشنهاد همکاری داد و با موافقت صورت گرفته از سوی رسول جزینی، وی یک بار دیگر به عنوان مربی تیم ملی کشتی فرنگی کشورمان انتخاب شد.

رسول جزینی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان درباره بازگشتش به تیم ملی کشتی فرنگی اظهار کرد: پس از اینکه محمد بنا پیشنهاد مربیگری در تیم ملی را داد، با بررسی جوانب امر پیشنهاد وی را قبول کردم.

مربی اصفهانی تیم ملی کشتی فرنگی همچنین در مورد بازگشت محمد بنا گفت: محمد بنا قلبش برای کشتی ایران می‌تپد اما بازگشت دوباره وی به معنای بهتر شدن شرایط نیست.

وی ادامه داد: اعلام آمادگی بنا برای حضور در تیم ملی به معنای بهتر شدن شرایط یا تغییر اوضاع نیست بلکه بنا برای اینکه شرایط بدتر از قبل نشود، به تیم ملی برگشت.

جزینی که عضو شورای اسلامی شهر اصفهان نیز هست، در این باره گفت: اردوی تیم ملی از 23 آذرماه آغاز می‌شود و از این تاریخ در اردوی تیم ملی حاضر می‌شوم و همچنان نیز وظایفم را به عنوان عضو شورای شهر انجام خواهم داد.

انتهای پیام/63006/ل30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول