اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس هیئت کشتی استان البرز:

مشکلات مالی مانع اعزام تیم کشتی فرنگی البرز به مسابقات شد

رئیس هیئت کشتی استان البرز گفت: عدم تشکیل و اعزام تیم کشتی فرنگی این استان به مسابقات کشوری به علت مشکلات مالی بوده است.

مشکلات مالی مانع اعزام تیم کشتی فرنگی البرز به مسابقات شد

مصیب دهبالایی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرج درباره این‌که چرا استان البرز در رقابت‌های لیگ برتر کشتی فرنگی نماینده ندارد، اظهار کرد: مقدمات تشکیل این تیم با حضور نفرات برتر استان انجام شده بود که در ادامه راه مشکلات مالی اجازه تیم‌داری را به ما نداد.

وی تصریح کرد: یکی از افراد حقیقی در ابتدا اعلام کرده بود که آمادگی دارد تا اسپانسر این تیم شود؛ بنابراین پیشنهاد مقدمات انتخاب تیم و آماده‌سازی انجام شد.

رئیس هیئت کشتی استان البرز افزود: مراحل آماده‌سازی نمایندگان کشتی فرنگی استان البرز در حال نهایی شدن بود که این فرد در روزهای آخر و نزدیک مسابقات لیگ برتر انصراف خود را به صورت ناگهانی اعلام کرد.

دهبالایی ادامه داد: بنابراین دیگر فرصت پیدا کردن اسپانسر جدید وجود نداشت و تیم استان البرز به دلیل عدم تامین مالی و مشکلات اقتصادی در مسابقات فوق نماینده‌ ندارد.

وی در پاسخ به این پرسش خبرنگار فارس در کرج مبنی بر اینکه آیا هیئت کشتی استان البرز نمی‌توانست برای جذب اسپانسر جدید اقدام کند، گفت: فردی که حمایت مالی تیم کشتی فرنگی را قبول کرده بود در روزهای آخر و ناگهانی انصراف خود را اعلام کرد و ما فرصت کافی برای پیدا کردن و انتخاب سرمایه‌گذار جایگزین را نداشتیم.

دهبالایی افزود: باید در اداره کل ورزش و جوانان استان این موضوعات به صورت جدی پیگیری شده و با تشکیل کارگروهی شناسایی افراد علاقه‌مند به سرمایه‌گذاری در ورزش در دستور کار قرار گیرد.

وی تصریح کرد: تحقق این مهم به طور قطع منجر به توسعه ورزش استان البرز به ویژه ورزش‌های پرطرفداری مانند فوتبال می‌شود.

انتهای پیام/2302/ز30/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول