اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

زمانی دنبال آبدارچی شهردار بودند تا رئیس هیئت کشتی شود

جزینی: در برابرم سنگ‌اندازی کردند/ مجمع هیئت کشتی تشریفاتی است

مربی سابق تیم ملی کشتی فرنگی گفت: زمانی به دنبال آبدارچی شهردار بودند تا وی را به عنوان رئیس هیئت انتخاب کنند اما حالا که من به درخواست جامعه کشتی وارد شده‌ام، در برابرم سنگ‌اندازی می‌کنند.

جزینی: در برابرم سنگ‌اندازی کردند/ مجمع هیئت کشتی تشریفاتی است

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، رسول جزینی در مجمع انتخاباتی هیئت کشتی استان اصفهان که بعد از ظهر امروز برگزار شد، اظهار کرد: اصطلاحات چاله میدانی که مدیر کل ورزش و جوانان استان اصفهان در این مجمع به کار بردند، به هیچ عنوان در شأن افراد حاضر در این مجمع نبود.

وی با بیان اینکه در مورد پهلوان بودن افراد دیگران نمی‌توانند نظر بدهند، تاکید کرد: من می‌دانم که یک مجمع تشریفاتی برپا شده است و تا دیروز بعد از ظهر نیز اسم من در لیست افراد حاضر در مجمع نبود.

کاندیدای هیئت کشتی استان اصفهان ادامه داد: من به درخواست جامعه کشتی برای کاندیداتوری این هیئت پیش‌قدم شدم و می‌خواستم به جامعه کشتی ادای دین کنم.

وی با بیان اینکه برنامه‌های ورزشی در اصفهان ضمانت اجرایی ندارد، تصریح کرد: در این شرایط همه می‌توانند هر طوری که دلشان می‌‌خواهد حرف بزنند اما ضمانتی برای اجرایی شدن آن وجود ندارد، ضمن اینکه فردی که قول می‌دهد، باید توانایی انجام آن را داشته باشد.

جزینی با اشاره به برنامه بلندمدت و کوتاه مدت خود برای هیئت کشتی بیان کرد: باید با ایجاد راهکارهای مناسب، کشتی را به میان خانواده‌ها برد، همچنین استعدادیابی در رده پایه از اهمیت بسیاری برخوردار است و آموزش و پرورش بازوی اجرایی هیئت کشتی برای پیشبرد برنامه‌هایش است.

به گفته جزینی وحدت رویه در بین آموزش مربیان وجود ندارد و لازم است برای پیشرفت فنی کشتی اصفهان از اساتید دانشگاهی و مربیان متخصص استفاده کرد.

وی بر فعال‌سازی شهرستان‌های مختلف نیز تاکید کرد و به رئوس سایر برنامه‌هایش اشاره کرد و افزود: راه‌اندازی لیگ استانی در تمام رده‌های سنی از اهمیت بالایی برخوردار است.

دستیار سابق محمد بنا در تیم ملی کشتی فرنگی افزود: من با رفتن تیم منتخب اصفهان به تورنمنت فرانسه مخالف نبودم اما باید بدانیم جایگاه کشتی ما کجاست.

انتهای پیام/63006/ل30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول