اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار فارس تاکید کرد

صدور خدمات فنی و مهندسی فارس به کشورهای دیگر

استاندار فارس گفت: باید با به کارگیری متخصصان بیشتر، صدور خدمات فنی و مهندسی این استان به کشورهای دیگر به ویژه همسایگان مورد توجه جدی قرار گیرد.

صدور خدمات فنی و مهندسی فارس به کشورهای دیگر

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز به نقل از روابط عمومی و امور بین‌الملل استانداری فارس، سید محمد احمدی در دیدار با مدیران مرکز نخبگان شهید فهمیده و تعدادی از نخبگان فعال در پردیس شرکت‌های دانش‌بنیان این مرکز، با بیان این که حضور و فعالیت مرکز نخبگان شهید فهمیده در فارس موجب امیدواری و مایه افتخار است، اظهار داشت: امیدواریم با تلاش شما، هم کشور بهره‌مند شده و هم جایگاه واقعی این استان که به فرموده رهبر معظم انقلاب در قله است، در زمینه‌های مختلف محقق شود.

نماینده عالی دولت در استان فارس با تاکید بر این که متخصصان و اندیشمندان فعال در مرکز نخبگان شهید فهمیده باید برای افتخارآفرینی بیشتر در عرصه‌های صنعتی و فناوری‌های نوین تلاش کنند، خاطرنشان کرد: باید با به کارگیری متخصصان بیشتر، صدور خدمات فنی و مهندسی به کشورهای دیگر به ویژه همسایگان مورد توجه جدی قرار گیرد.

وی خواستار معرفی بیشتر مرکز نخبگان شهید فهمیده در سطح این استان و کشور شد و افزود: مدیریت ارشد استان فارس برای معرفی این مجموعه در سراسر کشور تلاش می‌کند.

در این دیدار مدیر مرکز نخبگان شهید فهمیده با بیان این که فارس بیشترین تعداد نخبگان و نیروهای علمی کشور پس از تهران را در اختیار دارد، ابراز داشت: بیش از 2 هزار نفر از نخبگان در مرکز شهید فهمیده شناسایی و سازماندهی شده‌اند که می‌توانند نقش عمده‌ای در پیشرفت و شکوفایی این استان و کشور ایفا کنند.

مظفر والی با بیان این که مرکز نخبگان شهید فهمیده بزرگ‌ترین شبکه نخبگان جنوب کشور را سازماندهی کرده و بزرگ‌ترین پردیس شرکت‌های دانش‌بنیان کشور را در فارس ایجاد کرده است، خاطرنشان کرد: شناسایی، ارزیابی، رشد، هدایت، حمایت و تعامل با نخبگان، از جمله برنامه‌های این مرکز به منظور فراهم شدن شرایط مطلوب برای شکوفایی توانائی‌های نخبگان است.

وی با اشاره به توانایی‌های منحصر به فرد فارس در زمینه شرکت‌های دانش‌بنیان، خواستار اجرای طرح‌های بزرگ ملی در این استان به منظور به کارگیری بیشتر نخبگان شد.

انتهای پیام/2448/ق/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول