اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر پژوهش سازمان منطقه ویژه پارس:

قرارداد مطالعات اجتماعی منطقه ویژه پارس منعقد شد

مدیر پژوهش سازمان منطقه ویژه پارس گفت: قرارداد مطالعات اجتماعی منطقه ویژه پارس بین سازمان منطقه ویژه پارس و موسسه مطالعات بین‌المللی انرژی منعقد شد.

قرارداد مطالعات اجتماعی منطقه ویژه پارس منعقد شد

به گزارش خبرگزاری فارس از عسلویه، علی احمدزاده صبح امروز در آیین انعقاد قرارداد مطالعات اجتماعی منطقه ویژه پارس اظهار داشت: این قرارداد در 12 محور پژوهشی و عملیاتی منعقد شده است.

وی افزود: قرارداد مطالعات اجتماعی و فرهنگی منطقه ویژه پارس به‌منظور شناسایی نیازهای صنعت نفت و محیط پیرامونی، در راستای توسعه متوازن فعالیت‌های توسعه‌ای بین سازمان منطقه ویژه پارس به عنوان متولی امر و موسسه مطالعات بین‌المللی انرژی به عنوان هاب صنعت نفت، منعقد شده است.

مدیر پژوهش سازمان منطقه ویژه پارس با اشاره به نقش جوامع محلی در کمک به توسعه متوازن صنعتی گفت: با توجه به نقش و جایگاه جوامع محلی با نگاه و افق والای مقام عالی وزارت نفت و  تاکید مدیرعامل سازمان منطقه ویژه پارس در فاز صفر مطالعات اجتماعی، فرهنگی، 12 چالش و محور کاری در این حوزه شناسایی شده که پس از بررسی این محورها و چالش‌ها در سطوح مختلف این طرح وارد فاز دیگر عملیاتی و اجرایی شده است.

احمدزاده تصریح کرد: با هماهنگی‌های به‌عمل آمده از سوی وزارت نفت، دبیرخانه این طرح در سازمان منطقه ویژه پارس مستقر و کارشناسان و مدیران شرکت‌های مستقر در منطقه ویژه پارس در کنار ذینفعان در اجرای این طرح مشارکت خواهند داشت.

وی با اشاره به اهداف این طرح اضافه کرد: پاسخگویی به نیازهای صنعت نفت و محیط پیرامونی با تفکر همگرایی همگانی در فعالیت‌های توسعه در منطقه ویژه پارس به‌صورت متوازن و همسو با سند چشم‌انداز نظام و همچنین ارزیابی‌های لازم به‌منظور پیاده‌سازی دستاوردهای این طرح در سایر مناطق عملیاتی صنعت نفت به عنوان یک الگوی موفق از مهمترین اهداف این طرح مطالعاتی خواهد بود.

این مسئول ابراز داشت: طرح مطالعات اجتماعی منطقه ویژه پارس در مدت زمان 22 ماه از سوی موسسه مطالعات بین‌المللی انرژی به عنوان هاب صنعت نفت اجرا خواهد شد.

انتهای پیام/2451/ر30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول