اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با پیشنهاد فدراسیون دو و میدانی کشورمان

قزوین میزبان مسابقات دو صحرانوردی نوجوانان کشور شد

با پیشنهاد فدراسیون دو و میدانی کشورمان، میزبانی مسابقات دو صحرانوردی نوجوانان کشور به قزوین سپرده شد.

قزوین میزبان مسابقات دو صحرانوردی نوجوانان کشور شد

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، با پیشنهاد فدراسیون دو و میدانی کشورمان و با موافقت مسئولان هیئت دو و میدانی استان قزوین رقابت‌های قهرمانی دو صحرانوردی نوجوانان کشور آذرماه امسال به میزبانی این استان برگزار می‌شود.

این مسابقات یک‌روزه در حالی اول آذرماه سال‌جاری آغاز می‌شود که هیئت دو و میدانی استان قزوین در سال‌های اخیر چندین‌بار میزبانی رقابت‌های دو صحرانوردی کشور را در رده‌های سنی مختلف برعهده گرفته است.

هیئت دو و میدانی استان قزوین علاوه بر میزبانی مسابقات دو صحرانوردی در این سال‌ها به نوعی میزبانی رقابت‌های دو و میدانی قهرمانی کشور و منطقه یک را در ماده‌های مختلف نیز در 2 بخش مردان و بانوان بر عهده داشته است و بدون شک همین امر نشان می‌دهد که فدراسیون به این هیئت ورزشی اعتماد بالایی پیدا کرده است.

رئیس هیئت دو و میدانی استان قزوین در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در قزوین با اشاره به مسیر برگزاری مسابقات دو صحرانوردی نوجوانان کشور اظهار داشت: هنوز مسیر دقیق برگزاری این مسابقات را مشخص نکرده‌ایم ولی به احتمال فراوان مسیر ورزشگاه 15 هزار نفری سردار آزادگان به سمت دانشگاه آزاد اسلامی در حومه شمال شرق قزوین را به عنوان مسیر رقابت‌ها انتخاب می‌کنیم.

حسن جوادی با اشاره به اینکه دوندگان دو صحرانوردی کشور در رده‌سنی نوجوانان با توجه به سن و سال کم خود از انگیزه بالایی برخوردار هستند، عنوان کرد: به احتمال زیاد پیش‌بینی می‌شود دوندگان بیش از 20 استان کشور در این مسابقات حضور پیدا کنند.

وی با اشاره به اینکه ورزشکاران تیم دو صحرانوردی استان قزوین هم با تمام توان خود در این رقابت‌ها حضور پیدا می‌کند، تصریح کرد: با توجه به اینکه از امتیاز میزبانی استفاده می‌کنیم، یقیناً ورزشکاران این استان با توجه به همین امر با روحیه بالایی در این مسابقات شرکت می‌کنند و بدون شک به دنبال کسب عناوین برتر و افتخارآفرینی در این مسابقات هستند.

رئیس هیئت دو و میدانی استان قزوین با اشاره به اینکه ورزشکاران این استان سابقه خوبی در دو صحرانوردی کشور دارند، عنوان کرد: در سالیان اخیر دوندگان تیم بزرگسالان استان قزوین در جریان مسابقات قهرمانی کشور موفق شدند عناوین ارزشمندی را به دست آورند.

انتهای پیام/77004/م30/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول