اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

از میان 160 داوطلب صورت می‌گیرد

پذیرش از طریق مصاحبه در شعبه بین‌الملل دانشگاه علوم پزشکی کاشان

رئیس دانشگاه علوم پزشکی کاشان گفت: سازمان سنجش از بین 160 داوطلب شعبه بین‌الملل دانشگاه علوم پزشکی کاشان بر اساس مصاحبه‌های انجام شده دانشجویان پذیرش به عمل می‌آورد.

پذیرش از طریق مصاحبه در شعبه بین‌الملل دانشگاه علوم پزشکی کاشان

محمدحسین اعرابی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کاشان از اضافه شدن سه رشته کارشناسی ارشد در سال جاری به دانشگاه علوم پزشکی کاشان خبر داد و اظهار داشت: در سال تحصیلی جدید سه رشته کارشناسی ارشد، فیزیک پزشکی، روان‌شناسی بالینی و بیوشیمی بالینی به رشته‌های تحصیلی دانشگاه علوم پزشکی کاشان اضافه شده است.

وی خاطرنشان کرد: با پذیرش دانشجویان این سه رشته جدید در حال حاضر 15 نفر دانشجو در مجموع این سه رشته مشغول به تحصیل هستند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی کاشان همچنین از ثبت‌نام دانشجویان دندانپزشکی نیز خبر داد و یادآور شد: با ثبت نام جدید از دانشجویان دندانپزشکی تعداد دانشجویان این رشته از 27 نفر به 35 نفر افزایش یافتند.

اعرابی، استقبال دانشجویان از شعبه بین‌الملل دانشگاه علوم پزشکی کاشان را غیر قابل تصور دانست و گفت: در حالیکه برای این دانشگاه تعداد اعلام شده به سازمان سنجش 35 دانشجو بود اما با استقبال 160 نفر روبرو شد.

وی افزود: سازمان سنجش از بین 160 نفر داوطلب بر اساس مصاحبه‌های انجام شده دانشجویان پذیرش به عمل آورده و پذیرفته‌شدگان از بهمن ماه امسال تحصیلات خود را در شعبه بین‌الملل دانشگاه علوم پزشکی کاشان آغاز می‌کند.

این مسئول، استفاده از ظرفیت دانشجویی خارج از کشور با هزینه‌های قیمت تمام شده تحصیلی برای این دسته از دانشجویان را یکی از اهداف فعالیت شعبه بین‌الملل دانشگاه علوم پزشکی کاشان اعلام و عنوان کرد: علاوه بر این شعبه بین‌الملل دانشگاه علوم پزشکی کاشان می‌تواند از ظرفیت‌های موجودی که در اختیار دارد در راستای آموزش با هزینه‌های اندک بهره جوید.

وی همچنین تبدیل بیمارستان‌های غیرآموزشی به بیمارستان‌های آموزشی با استفاده از ظرفیت شعبه بین‌الملل دانشگاه را یکی از اهداف دیگر شعبه بین‌الملل دانشگاه علوم پزشکی کاشان ذکر کرد.

انتهای پیام/2406/ع30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول