اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون سازمان صنعت، معدن و تجارت استان همدان:

شرکت برق حق قطع برق واحدهای صنعتی را ندارد

معاون سازمان صنعت، معدن و تجارت استان همدان گفت: در شورای برنامه‌ریزی استان مصوب شد که شرکت برق حق قطع برق واحدهای صنعتی را بدون اجازه اداره صنعت، معدن، تجارت و فرمانداری نداشته باشد.

شرکت برق حق قطع برق واحدهای صنعتی را ندارد

به گزارش خبرگزاری فارس از اسدآباد، عباس احمدی شامگاه دوشنبه در نشست بررسی مشکلات واحدهای تولیدی شهرک صنعتی شهرستان اسدآباد، با اشاره به مشکلات واحدهای تولیدی در استان، اظهار داشت: معوقات بانکی، نبود سرمایه در گردش، افزایش هزینه‌های تولید و تأمین مواد اولیه از مشکلاتی است که واحدهای تولیدی استان با آن مواجه هستند.

وی با اشاره به اینکه تولید و صنعت در سطح استان بسیار مظلوم  واقع شده است، افزود: باید این موانع و مشکلات به استان منعکس و تصمیم‌گیری شود.

معاون سازمان صنعت، معدن و تجارت استان همدان گفت: با پایین آمدن قیمت ارز در کشور و ایجاد یک آرامش نسبی، پیش‌بینی می‌شود که به موضوع تولید اهمیت بیشتری داده شده و اقتصاد خوبی را در پیش‌رو داشته باشیم.

وی وجود امنیت و ایجاد زیرساخت‌ها در شهرک‌های صنعتی را ضروری دانست و اضافه کرد: باید مشکل زیرساخت و امنیت شهرک‌ها مورد پیگیری قرار گیرد.

احمدی با بیان اینکه معوقه‌های بانکی مشکل اصلی واحدهای صنعتی است، افزود: واحدهای تولیدی و صنعتی استان حدود 800 هزار میلیارد ریال معوقه بانکی دارند.

وی با بیان اینکه مسئله قطعی برق در واحدهای صنعتی همه شهرها برطرف شده است، ادامه داد: در شورای برنامه‌ریزی استان مصوب شده که شرکت برق حق قطع برق واحدهای صنعتی را بدون اجازه اداره صنعت، معدن، تجارت و فرمانداری ندارد.

معاون سازمان صنعت، معدن و تجارت همدان در خصوص پرداخت سرمایه در گردش نیز با معرفی سایت بهین‌یاب به تولیدکنندگان متقاضی، خاطرنشان کرد: در این سایت متقاضیان می‌توانند ثبت‌نام کرده و سپس کارگروهی در استان برای بررسی درخواست‌ها تشکیل شده و به تهران ارسال می‌شود تا در صورت نداشتن معوقه به بانک عامل معرفی شود.

انتهای پیام/89008/غ20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول