اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر اجرایی خانه کارگر استان آذربایجان غربی تاکید کرد

لزوم ارائه خدمات رفاهی و سیاحتی به کارگران آذربایجان غربی

دبیر اجرایی خانه کارگر استان آذربایجان غربی گفت: ارائه خدمات رفاهی و سیاحتی به جامعه کارگری استان از ضروریات است.

لزوم ارائه خدمات رفاهی و سیاحتی به کارگران آذربایجان غربی

اسلام صادقی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ارومیه اظهار کرد: ارائه خدمات رفاهی و سیاحتی به طبقه کارگری جامعه از ضروریات است که با مشارکت و حمایت تشکیلات خانه کارگر مرکز گام‌هایی در این راستا برداشته می‌شود، به طوری که مجتمع رفاهی و ورزشی در ارومیه ساخته خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه زمین مورد نیاز برای احداث این مجتمع با حمایت خانه کارگر مرکز خریداری شده است، ادامه داد: خانه کارگر اقساط خریداری ملک را به صورت ماهانه به شماره حساب واریز می‌کند، از طرف دیگر تامین منبع مالی مورد نیاز برای احداث این مجتمع را هم تقبل کرده است.

صادقی با اشاره به اینکه مجتمع مورد نظر فقط برای خدمات‌دهی به کارگران استان احداث نمی‌شود، تصریح کرد: این مجموعه برای پذیرایی از مهمانان و مسافران ورودی از سایر مناطق کشور نیز مورد استفاده قرار می‌گیرد؛ به طوری که با کمترین هزینه و تخفیف 80 درصدی که به نوعی رایگان است به مسافران خدمات ارائه می‌شود.

دبیر اجرایی خانه کارگر استان آذربایجان غربی با اشاره به اینکه تعرفه خدمات از طرف خانه کارگر مرکز تعیین می‌شود، ادامه داد: امثال این قبیل مجتمع‌ها در مشهد مقدس و استان‌های شمالی کشورمان وجود دارد؛ به طوری که خانوارهای چهار نفره با پرداخت 30 هزار تومان در فضایی ویلایی به مدت سه یا چهار روز اقامت می‌کنند.

بنا به گفته وی، در صورت احداث و بهره‌برداری از این مجتمع بارقه‌هایی از امید در دل کارگران سخت‌کوش ایجاد می‌شود، زیرا به دلیل بالا بودن هزینه‌ها از سفر کردن و بازدید از سایر مناطق ایران اسلامی محروم نمانده و با قرار گرفتن در زیر چتر حمایتی این مجموعه با همراهی خانواده خود به سفر می‌روند.

صادقی با تاکید بر لزوم برنامه‌ریزی برای آموزش بلندمدت کارگران خاطرنشان کرد: دانشگاه جامع علمی کاربردی خانه کارگر از جمله مواردی است که می‌توان در راستای بسترسازی و فراهم کردن مقدمات تحقق آن گام برداشت تا مانند سایر استان‌های کشورمان خدمت فوق در این استان نیز ارائه شود.

انتهای پیام/61002/ز30/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول