اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

حاشیه‌نگاری فارس از مجمع هیئت کشتی اصفهان

از خنده‌های جزینی تا دعوت به مناظره جواهری

مجمع هیئت کشتی اصفهان با حاشیه‌های جالبی همراه بود که خواندن آن خالی از لطف نخواهد بود.

از خنده‌های جزینی تا دعوت به مناظره جواهری

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، پس از چند بار لغو، مجمع انتخاباتی هیئت کشتی استان اصفهان بعد از ظهر امروز برگزار شد که این مجمع با حاشیه‌هایی همراه بود که در زیر می‌آید:

* رسول جزینی که به عنوان رقیب اصلی میرواحدی برای کسب ریاست هیئت کشتی محسوب می‌شد، پس از انتخاب میر واحدی در حالی که سالن تالار افتخارات را ترک می‌کرد، خطاب به مدیرکل و اعضای مجمع انتخاباتی هیئت کشتی استان اصفهان، گفت: در آینده خواهید دید چه بلایی بر سر کشتی اصفهان می‌آید.

* رحمان رئیسی یکی دیگر از کاندیداهای هیئت کشتی نیز با صدای بلندی خطاب به حاضران، گفت: دیگر از ما انتظاری نداشته باشید که کمکی به کشتی استان اصفهان انجام بدهیم.

* پس از انجام رأی‌گیری مجمع کشتی، کاندیداهای هیئت به همراه برخی از اعضای هیئت جلسه را ترک کردند و در ادامه مدیرکل ورزش و جوانان استان اصفهان انتقاداتی را نسبت به صحبت‌های مطرح شده توسط رسول جزینی عنوان کرد.

* جواهری مدعی شد به دلیل اینکه تأییدیه حراست به اداره ورزش و جوانان استان اصفهان نرسیده بود، رسول جزینی دیروز در جمع کاندیداهای هیئت کشتی حضور نداشت و پس از ارائه شفاهی تأییدیه، وی امکان شرکت در مجمع را به دست آورده است.

* در ابتدای جلسه مدیرکل اداره ورزش و جوانان استان اصفهان به طور غیرمستقیم انتقاداتی را نسبت به رسول جزینی وارد کرد که با خنده مداوم وی همراه شد.

* خنده‌های جزینی موجب شد تا جواهری در بخشی از صحبت‌هایش به این مسئله اشاره کند، اما جزینی نیز در جواب وی گفت که خنده وی ربطی به این جلسه و صحبت‌های مدیرکل ندارد.

* جواهری همچنین در بخشی از صحبت‌هایش که پس از خروج جزینی و سایر کاندیداها مطرح شد، گفت که به همکارانش دستور داده است، نهایت تلاششان را برای انتخاب جزینی به عنوان عضو شورای اسلامی شهر اصفهان به کار بگیرند.

* وی همچنین در بخش دیگری از صحبت‌هایش مدعی شد برخی افراد آنچه دلشان خواسته به مدیرکل ورزش و جوانان استان اصفهان نسبت داده‌اند، اما وی در برابر این انتقادات سکوت کرده است.

* جواهری همچنین در واکنش به صحبت‌های جزینی که مدعی شده بود، اعزام به تورنمنت‌های خارجی کار دشواری نیست، گفت: اگر اینگونه است، چرا در طول سال‌های گذشته تیمی از اصفهان در تورنمنت‌های خارجی شرکت نکرده بود.

*میر واحدی رأی نداد

* برای این مجمع 9 نفر کاندیدا شده بودند که محمدباقر شایسته در این مجمع غایب بود و سیداحمد حجازی، رحمان رئیسی، نوروزی، طاهری و حیدری نیز به نفع رسول جزینی انصراف دادند.

* زمانی که نوبت به رأی‌گیری رسید، جزینی و تعدادی دیگر از کاندیداها نسبت به رأی دادن میرواحدی به عنوان سرپرست هیئت شکایت داشتند و در نهایت به دلیل ابهام آئین‌نامه‌ای مقرر شد سرپرست هیئت حق رأی نداشته باشد.

* با این حال کاندیداها نسبت به رأی دادن هوشنگ رحمتی، نایب رئیس هیئت کشتی استان اصفهان نیز معترض بودند، اما وی در نهایت امکان رأی دادن پیدا کرد.

* برای حضور در این مجمع رسانه‌های گروهی استقبال چندانی نداشتند، اما حضور یکی از خبرنگاران در این مجمع حاشیه‌هایی را به وجود آورد.

* انتظار می‌رفت برای این برنامه خبری، روابط عمومی اداره ورزش و جوانان استان اصفهان تمهیدات ویژه‌ای را بیندیشد و با صدور آی کارت از ورود افراد متفرقه به عنوان خبرنگار ممانعت کنند.

* از ابتدای مجمع حدود پانزده بیست نفر در پشت درهای سرای ورزشکاران حضور داشتند که گفته می‌شد طرفداران یکی از کاندیداها هستند.

* مدیر یکی از باشگاه‌های کشتی نیز در این جلسه صحبت‌هایی را بیان کرده و با بیان داستانی، مدعی شد تا زمانی که رابطه رئیس هیئت با متولی ورزش خوب نباشد، این رشته سر و سامانی نخواهد گرفت.

انتهای پیام/63006/ذ40/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول