اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس شبکه بهداشت و درمان دیلم خواستار شد

ارائه برنامه زمان‌بندی برای فعالیت‌های بهداشتی و درمانی در دیلم

رئیس شبکه بهداشت و درمان دیلم گفت: برای تمام فعالیت‌های واحدهای اداری شبکه تا پایان بهمن باید برنامه زمان‌بندی تنظیم و اجرایی شود.

ارائه برنامه زمان‌بندی برای فعالیت‌های بهداشتی و درمانی در دیلم

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، عبدالحسین ناصری ظهر امروز در نشست مسئولان بهداشتی دیلم اظهار داشت: انبار دارو و کالا باید تا پایان بهمن آمادگی لازم برای انبارگردانی آخر سال را داشته باشند و از لحاظ چیدمان وسایل، ورود و خروج کالا و صدور اسناد مرتب و منظم باشند.

 ناصری افزود: برای تمام فعالیت‌های واحدهای اداری شبکه تا پایان بهمن باید برنامه زمانبندی تنظیم و اجرایی شود.

وی خواستار ثبت روزانه مرخصی‌ها و ماموریت‌ها در کارگزینی شد و از کارپردازان خواست تا بدهکاری‌ها و اطلاعات کارپردازی را بروز کنند.

ناصری همچنین خواستار شناسایی اسناد(فاکتور و دستمزد) در کارپردازی و تحویل به موقع اسناد به امور مالی شد و افزود:  هر سند باید فقط یکبار توسط امور مالی بررسی و نواقص آن به کارپرداز گفته شده تا روند گردش اسناد در کارپردازی و امور مالی تسهیل شود. 

رئیس شبکه بهداشت و درمان دیلم اضافه کرد: چیدمان واحد کارپردازی باید مرتب ثبت، فاکتورها در کارپردازی به‌صورت روزانه انجام شود و کارپرداز باید صورتحساب بدهی‌ها و پرداختی‌های خود را بداند.  

ناصری از مسئول امور عمومی شبکه خواست تمام مصوبات جلسه پایش و ارزیابی شود و تمام فعالیت‌های امور اداری را بصورت هفتگی پایش کند و نتایج بررسی را به رئیس شبکه گزارش کند. 

وی در ادامه تصریح کرد: به دلیل حجم بالای کار در واحدهای اداری شبکه تا پایان سال باید برنامه‌ریزی مناسبی در این واحدها انجام و عملکرد آنان نیز پایش شود.

این مقام مسئول تاکید کرد: با توجه به فشار زیادی که روی کارپردازان هم از سوی شبکه و هم از خارج از شبکه وجود دارد انتظار داریم کارپردازان نظم بهتری به کارهایشان دهند.

در ادامه این نشست مسئولان واحدهای اموال، کارگزینی، انبار دارو، کارپردازی، در آمد و اسناد پزشکی، روابط عمومی، حراست، امور مالی و IT گزارشی از برنامه‌های واحد خود تا پایان سال را ارائه و مشکلات موجود در واحد خود را بیان کردند.

انتهای پیام/66006/خ30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول