اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی شیراز عنوان کرد

ارائه خدمات بهداشتی و پزشکی به روستای کوشکک

به دنبال نشر خبر بازدید اعضای شورای شهر شیراز از محله کمتر ‌برخوردار کوشکک شیراز، روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی شیراز ار ارائه خدمات بهداشتی و پزشکی در این نقطه از شهر خبر داد.

ارائه خدمات بهداشتی و پزشکی به روستای کوشکک

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز، در پی درج خبری در خبرگزاری فارس با عنوان «غیبت 30 ساله خدمات بهداشتی در کوشکک» که در بازدید اعضای شورای اسلامی این شهر عنوان شد، دانشگاه علوم پزشکی شیراز اعلام کرد که روستای کوشکک با جمعیت کل حدود 5 هزار و 184 نفر از سال 1371 دارای خانه بهداشت فعال با سه بهورز زن است که خدمات بهداشتی و هفته‌ای یک روز خدمات پزشکی را به مردم این منطقه ارائه می‌دهد.

در این توضیح افزوده شده است: این روستا همچنین زیر پوشش مرکز بهداشتی درمانی قلعه نو با فاصله کمتر از دو کیلومتر است.

روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی شیراز در توضیحات خود ابراز داشته که کوشکک در حاشیه شهر شیراز واقع شده است و از سال 1391 جز مناطق شهر شیراز قرار گرفته و همچنین خدمات برنامه پزشک خانواده شهری توسط سه پزشک مستقر در مرکز بهداشتی درمانی قلعه نو و دو پزشک بخش خصوصی به مردم این منطقه ارائه می‌شود.

در ادامه این توضیحات اضافه شده است: هفته‌ای دو روز پزشک روستایی خدمات را به جمعیت روستاهای قمر (گلخون و شمس آباد) ارائه می‌دهد.

انتهای پیام/2448/س/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول