اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر راهداری اداره کل راه و شهرسازی قزوین خبر داد

آمادگی کامل راه و شهرسازی قزوین برای راهداری زمستانی

مدیر راهداری اداره کل راه و شهرسازی استان قزوین گفت: این اداره کل با 339 نفر پرسنل راهداری، 228 دستگاه ماشین آلات راهداری، 28 اکیپ راهداری مستقر در مناطق مختلف استان، آمادگی کامل برای راهداری زمستانی دارد.

آمادگی کامل راه و شهرسازی قزوین برای راهداری زمستانی

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، طی نشست مشترکی در محل سالن جلسات اداره راه و شهرسازی استان قزوین، فرماندهان پلیس راه‌های استان با رؤسای ادارات راه و شهرسازی استان قزوین هم‌فکری و هم‌اندیشی داشتند.

مدیرکل راه و شهرسازی قزوین با اشاره به کاهش تلفات جاده‌‌‌‌‌‌‌‌‌ای طی هفت سال اخیر اظهار داشت: این مهم حاصل تلاش و هم‌فکری راهداران و پلیس راه استان بوده است.

محمدنادر محمدزاده افزود: نقش مدیریت راهسازی و راهداری و نیز پلیس راه در این مهم به خصوص کاهش 50 درصدی تلفات جاده‌ای بر هیچ‌کس پوشیده نیست.

همچنین مدیر راهداری اداره کل راه و شهرسازی استان قزوین در این جلسه بیان کرد: این اداره کل با 339 نفر پرسنل راهداری، 228 دستگاه ماشین آلات راهداری، 28 اکیپ راهداری مستقر در مناطق مختلف استان، ذخیره 23 هزار تن ماسه و شش هزار و 300 تن نمک آمادگی کامل برای راهداری زمستانی دارد.

در پایان مراسم از فرماندهان نیروی انتظامی بابت ارتقای کیفی خدمات در بخشی از حیطه وظایف اداره کل راه و شهرسازی استان به خصوص نقش بارز و ارزنده در کمک به کاهش تصادفات و تلفات رانندگی در سطح راه‌های حوزه استحفاظی استان تقدیر به عمل آمد.

انتهای پیام/2667/ق20/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول