اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر راهداری اداره کل راه و شهرسازی همدان خبر داد

آمادگی 33 پایگاه برای اجرای عملیات راهداری زمستانی در همدان

مدیر راهداری اداره کل راه و شهرسازی استان همدان از آمادگی 33 پایگاه برای اجرای عملیات راهداری زمستانی در سطح استان همدان خبر داد.

آمادگی 33 پایگاه برای اجرای عملیات راهداری زمستانی در همدان

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، محمد رودباری ظهر امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به شروع عملیات راهداری زمستانی اظهار کرد: طرح ویژه راهداری زمستانی از 15 آذر ماه شروع و تا 15 فروردین ماه سال 93 ادامه می‌یابد.

وی با اشاره به فعالیت 33 پایگاه در راهداری زمستانی در سطح استان افزود: در این پایگاه‌ها 229 دستگاه انواع و اقسام ماشین‌آلات برف‌روب، نمک‌پاش و برف‌خور مستقر بوده که از این تعداد 16 دستگاه ماشین‌آلات از بخش خصوصی به صورت استیجاری به کار گرفته شده است.

مدیر راهداری اداره کل راه و شهرسازی استان همدان تصریح کرد: 16 دستگاه استیجاری نیز عمدتاً تراکتورهایی هستند که با روستاها برای بازگشایی محورهای روستایی قرارداد بسته شده است.

رودباری با اشاره به استقرار 473 نفر نیرو در راهدارخانه‌ها بیان داشت: از این تعداد 252 نفر راننده، 164 نفر کارگران نمک‌پاش و 57 نفر نیز نیروهای سرپرست اکیپ یا پشتیبان اکیپ هستند.

وی تأکید کرد: برای شروع عملیات راهداری زمستانی به اندازه کافی سوخت، شن، نمک، باتری و دیگر تجهیزات آماده شده که حداقل یک ماه جوابگوی عملیات راهداری زمستانی است.

مدیر راهداری اداره کل راه و شهرسازی همدان با اشاره به تعداد نیروهای مستقر در هر شهرستان اظهار کرد: از 473 نفر نیرو در پایگاه‌ها، 92 نفر در همدان، 67 نفر ملایر، 36 نفر نهاوند، 33 نفر تویسرکان، 55 نفر اسدآباد، 48 نفر رزن، 63 نفر کبودراهنگ، 48 نفر بهار و 31 نفر در فامنین مستقر هستند.

وی در رابطه با ماشین‌آلات هر شهرستان نیز اضافه کرد: 47 دستگاه در همدان، 24 دستگاه در نهاوند، 30 دستگاه در اسدآباد، 40 دستگاه در ملایر، 19 دستگاه در تویسرکان، 26 دستگاه در رزن، 45 دستگاه در کبودراهنگ، 27 دستگاه در بهار و 15 دستگاه نیز در فامنین مستقر هستند.

رودباری یادآور شد: تمام مراحل راهداری زمستانی مجهز به سیستم ارتباطات رادیویی بوده و تمام مراحل دارای سرپرست به همراه ماشین سبک کمک‌دار است.

وی در پایان خاطرنشان کرد: شماره تلفن گویای 141 برای شهر همدان و 2569200 برای سایر شهرستان‌ها و نقاط کشور به صورت شبانه‌روزی آماده پاسخگویی وضعیت راه‌های استان است.

انتهای پیام/89006/ی30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول