اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به همت خانه مطبوعات و خبرنگاران اصفهان

نخستین دوره اصول خبرنویسی در دانشگاه فرهنگ و هنر اصفهان برگزار می‌شود

به همت خانه مطبوعات و خبرنگاران استان اصفهان و مرکز علمی کاربردی فرهنگ و هنر اصفهان، نخستین دوره آموزشی کوتاه مدت با عنوان اصول و فنون خبرنویسی از دهه سوم آذرماه به مدت شش هفته با بهره‌گیری از استادان مجرب مرکز برگزار می‌شود.

نخستین دوره اصول خبرنویسی در دانشگاه فرهنگ و هنر اصفهان برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان به نقل از روابط عمومی خانه مطبوعات و خبرنگاران استان اصفهان، به منظور ارتقاء سطح علمی کارکنان شاغل در رسانه‌ها و علاقه‌مندان به حرفه روزنامه‌نگاری، خانه مطبوعات و خبرنگاران استان اصفهان اقدام به عقد تفاهم‌نامه همکاری آموزشی با مرکز علمی کاربردی فرهنگ و هنر شماره یک اصفهان کرده است.  

بر همین اساس نخستین دوره آموزشی کوتاه مدت با عنوان  اصول و فنون خبرنویسی از دهه سوم آذرماه به مدت شش هفته با بهره‌گیری از استادان مجرب مرکز برگزار می‌شود و در پایان به کسانی که موفق به کسب نمره قبولی از آزمون دوره مربوط شوند، گواهینامه معتبر با امضای اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان، مرکز علمی کاربردی فرهنگ و هنر شماره یک اصفهان و خانه مطبوعات و خبرنگاران استان اصفهان اعطاء می‌شود.

اجازه حضور در دوره‌های آموزشی تکمیلی (نظیر روش‌های مصاحبه خبری، اصول گزارش‌نویسی، خبرنویسی پیشرفته، ویراستاری و مدیریت اخبار، گرافیک و صفحه‌آرایی، روزنامه‌نگاری آنلاین، کاربرد ابزارهای وب در روزنامه‌نگاری، عکاسی خبری و...)، امکان ثبت‌نام و تکمیل مدارک در سایت سمان (منوط به توافق با ارشاد.)، اولویت داشتن در طرح رتبه‌بندی خبرنگاران و تمدید عضویت در خانه مطبوعات و خبرنگاران و ادامه تحصیل تا اخذ مدارک دانشگاهی رشته خبرنگاری از جمله مزایای حضور در پودمان های آموزشی ذکر شده است.

بر اساس این اطلاعیه از علاقمندان حضور در این دره آموزشی دعوت‌شده تا زمان روز دوشنبه 25/9/92 با در دست داشتن مدارک خود به خانه مطبوعات و خبرنگاران استان اصفهان واقع در ابتدای خیابان آمادگاه، طبقه فوقانی بانک ملی ایران مراجعه و نسبت به ثبت‌نام اقدام نمایند.

گفتنی است دارا بودن حداقل مدرک دیپلم دوره متوسطه از جمله شرایط شرکت در این دوره‌ها قید شده است، همچنین حضور تمامی اعضای خانه مطبوعات و خبرنگاران استان اصفهان با مدارک تحصیلی دیپلم و بالاتر به منظور اجرای طرح رتبه‌بندی و تمدید عضویت در این کلاس‌ها ضروری ذکر شده است.

زمان شروع کلاس‌ها روز جمعه 29 آذرماه از ساعت 8 لغایت 12 در مرکز علمی کاربردی فرهنگ و هنر شماره یک اصفهان واقع در انتهای خیابان رباط سوم، شهرک نگین خواهد بود

انتهای پیام/2301/ل/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول