اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار دلیجان:

انجمن خیرین کتابخانه‌ساز در دلیجان تشکیل می‌شود

فرماندار دلیجان از تشکیل انجمن خیرین کتابخانه‌ساز در این شهرستان خبر داد.

انجمن خیرین کتابخانه‌ساز در دلیجان تشکیل می‌شود

محسن اکبری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اراک اظهار داشت: در نشستی که اخیراً با وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار کردیم، مشکلات مربوط به احداث و تکمیل تنها کتابخانه شهر را مورد بررسی قرار دادیم که طی آن مقرر شد اعتبارات مورد نیاز برای تکمیل این کتابخانه با مشارکت خیرین تامین شود که در این راستا تشکیل انجمن خیرین کتابخانه‌ساز در دستور کار قرار گرفت.

وی تصریح کرد: تنها کتابخانه استاندارد و مجهز شهرستان در حال حاضر دارای 10 درصد پیشرفت فیزیکی است که امید می‌رود با مشارکت خیرین شاهد تکمیل این پروژه باشیم.

فرماندار دلیجان همچنین با اشاره به وضعیت کانون‌های فرهنگی و هنری خاطر نشان ساخت: ایجاد کانون‌‌های فرهنگی و هنری مساجد در نشست با وزیر فرهنگ و ارشاد مطرح شد که خوشبختانه ایجاد این کانون‌ها با مساعدت وزیر به زودی محقق خواهد شد.

اکبری گفت: بررسی وضعیت ساختمان مجتمع فرهنگی شهرستان نیز در جلسه‌ای با وزیر مورد بحث و بررسی قرار گرفت که مقرر شد این ساختمان با مشارکت بخش خصوصی تکمیل و به پایان برسد.

وی همچنین از تخصیص اعتبار به منظور اجرای طرح‌های فرهنگی خبر داد.

فرماندار دلیجان همچنین پیرامون وضعیت صنعت این شهرستان نیز بیان کرد: در راستای حل مشکلات بخش صنعت نشستی را نیز با حضور وزیر صنعت، معدن و تجارت برگزار کردیم که در جلسات برگزار شده نسبت به حل مشکل کم آبی واحدهای صنعتی بحث و تبادل نظر شد.

فرماندار دلیجان افزود: ایجاد خط انتقال به منظور حل مشکلات کم آبی و ایجاد پست برق ناحیه صنعتی راونج از مهم‌ترین نتایج این نشست‌ها بود.

انتهای پیام/87012/ل30/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول