اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل امور اجتماعی استانداری کهگیلویه و بویراحمد مطرح کرد

تشکیل انجمن خیرین کتابخانه‌ها در کهگیلویه و بویراحمد

مدیرکل امور اجتماعی استانداری کهگیلویه و بویراحمد از تشکیل انجمن خیرین کتابخانه‌های استان خبر داد.

تشکیل انجمن خیرین کتابخانه‌ها در کهگیلویه و بویراحمد

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، صبح امروز جلسه انجمن کتابخانه‌های عمومی و نهضت مطالعه مفید با حضور اعضا در سالن شماره دو استانداری برگزار شد.

حجت‌الاسلام سید علی‌فتح میرمحمدی در این نشست بر فرهنگ مطالعه مفید تاکید کرد و گفت: باید اقدامات لازم در خصوص مطالعه مفید صورت گیرد و کتابخانه‌های عمومی استان نسبت به عضویت کارمندان ادارات سراسر استان جهت افزایش عضویت همکاری کنند.

مدیرکل امور اجتماعی کهگیلویه و بویراحمد بر پرداخت نیم درصد درآمد شهرداری‌ها به کتابخانه‌ها تاکید کرد و گفت: مدیرکل امور شهری نسبت به نیم درصد درآمد شهرداری‌ها به کتابخانه‌های عمومی همکاری لازم را داشته باشند.

وی با تاکید بر این‌که ادارات و نهادها می‌توانند کتاب‌های مازاد خود را به کتابخانه‌ها ارائه کنند، گفت: با ارائه کتاب‌های مازاد به کتابخانه‌ها می‌توان استفاده بهتری از آن‌ها داشت.

این مسئول به تشکیل انجمن خیرین کتابخانه‌های اشاره و اذعان کرد: مراحل ثبت انجمن نهایی شده که کتابخانه‌های عمومی استان در حال پیگیری و راه‌اندازی این انجمن بوده تا اقدامات لازم در خصوص عوامل و برنامه‌های کتابخانه‌ها صورت گیرد.

وی هدف از راه‌اندازی این انجمن را استفاده از ظرفیت خیرین استان در امر کتابخانه‌ها و هماهنگی در حوزه‌های مختلف عمرانی و کتب و ... عنوان کرد.

مدیرکل امور اجتماعی کهگیلویه و بویراحمد ضمن تاکید مجدد به پرداخت نیم درصد درآمد شهرداری‌ها به کتابخانه‌های عمومی اذعان کرد: شهرداران و فرمانداران موظف هستند همکاری بیشتری نسبت به پرداخت نیم‌درصدی به کتابخانه‌ها داشته باشند.

انتهای پیام/82011/ط20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول