اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون فرماندار برخوار:

شهرستان برخوار صاحب تعزیرات حکومتی شد

معاون فرماندار برخوار با بیان اینکه طی حکمی از سوی معاون اداره تعزیرات حکومتی استان اصفهان شهرستان برخوار دارای تعزیرات حکومتی شد، گفت: این اداره رسیدگی به تخلفات نزدیک به 10 هزار صنف موجود در شهرستان رسیدگی می‌کند.

شهرستان برخوار صاحب تعزیرات حکومتی شد

سید مرتضی نریمانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان با بیان اینکه شهرستان برخوار بیش از 9 هزار و 900 واحد صنفی دارد، اظهار کرد: بسیاری از آنها هنوز فاقد پروانه فعالیت هستند.

وی با بیان اینکه اتاق اصناف این شهرستان دارای 11 اتحادیه است، افزود: باید تمامی این واحدهای صنفی با بازرسان اداره تعزیرات همکاری کنند و برای جلوگیری از تخلفات تعزیراتی با وظایف و خواسته‌های این اداره آشنا باشند.

معاون فرماندار برخوار در ادامه با بیان اینکه رسیدگی به تخلفات بهداشتی، درمانی و دارویی، رسیدگی به تخلفات قاچاق کالا و ارز، رسیدگی به تخلفات اقتصادی افراد و واحدهای غیرصنفی اعم از شرکت‌های تولیدی و خدماتی، و اجرای احکام از وظایف اداره تعزیرات حکومتی شهرستان برخوار تصریح کرد: گرانفروشی، کم فروشی و تقلب، احتکار، عرضه خارج از شبکه، عدم درج قیمت، اخفا و امتناع از عرضه کالا، عدم صدور فاکتور معتبر، نداشتن پروانه بهره‌برداری واحدهای تولیدی و فروش اجباری برخی از تخلفات اشخاص است که با آنها برخورد می‌شود.

وی با اعلام این خبر که اخیراً طی حکمی از سوی معاون اداره تعزیرات حکومتی استان اصفهان شهرستان برخوار برای نخستین‌بار دارای تعزیرات حکومتی شد و با اشاره به تشکیل کمیسیون هماهنگی امور تعزیرات حکومتی شهرستان ادامه داد: این کمیسیون باید هر یک ماه جهت روند بررسی تخلفات، اجرای احکام و مشکل‌های احتمالی در سطح شهرستان برخوار را بررسی و پیگیری کنند.

لازم به ذکر ساختمان اداری تعزیرات حکومتی شهرستان برخوار در میدان انقلاب این شهرستان واقع شده است.

انتهای پیام/63023/ل20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول