اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در 8 ماه امسال صورت گرفت

افزایش بیش از 15 هزار مشترک گاز طبیعی در قزوین

معاون بهره‌برداری شرکت گاز استان قزوین از افزایش بیش از 15 هزار مشترک گاز طبیعی در این استان در هشت ماه امسال خبر داد.

افزایش بیش از 15 هزار مشترک گاز طبیعی در قزوین

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین به نقل از روابط عمومی شرکت گاز استان قزوین، محمدعلی شفیعی‌ها از افزایش بیش از 15 هزار مشترک گاز طبیعی در هشت ماه سال 92 خبر داد و اظهار داشت: پیش‌بینی می‌شود با توجه به انجام پروژه‌های عمرانی و نیز توسعه گازرسانی به مناطق مختلف شهری این تعداد به بیش از 20 هزار مشترک تا پایان سال جاری افزایش پیدا کند.

وی با اشاره به وجود بیش از 312 هزار مشترک گاز طبیعی در سطح استان قزوین افزود: از تعداد کل 15 هزار و 300 اشتراک پذیری گاز طبیعی در سال جاری تعداد 14 هزار و 300 اشتراک مربوط به بخش خانگی، 847 اشتراک مربوط به بخش تجاری و 153 اشتراک مربوط به بخش مصرف‌کننده عمده و صنعتی بوده است.

معاون بهره‌برداری شرکت گاز استان قزوین تکلیف شرکت ملی گاز ایران برای اشتراک‌پذیری در سطح این استان در سال 92 را 15 هزار اشتراک عنوان کرد و گفت: با توجه به توسعه گازرسانی به نقاط مختلف شهری و روستایی استان تاکنون این تکلیف از سوی شرکت گاز استان محقق شده است.

شفیعی‌ها با توجه به توسعه سهم گاز طبیعی در سبد انرژی مردم به ویژه در زمستان، از تمام مشترکان گاز طبیعی درخواست کرد ضمن رعایت صرفه‌جویی به نکات ایمنی نیز توجه ویژه‌ای داشته باشند تا شاهد بروز حوادث ناگوار ناشی از مصرف گاز طبیعی در سطح استان نباشیم.

انتهای پیام/77002/ب/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول