اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس درمان تامین اجتماعی کهگیلویه و بویراحمد خبر داد

ارائه خدمات به 283 هزار بیمه ‌شده تامین اجتماعی در کهگیلویه و بویراحمد

رئیس درمان تامین اجتماعی کهگیلویه و بویراحمد گفت: 283 هزار نفر بیمه‌شده تامین اجتماعی در کهگیلویه و بویراحمد وجود دارد.

ارائه خدمات به 283 هزار بیمه ‌شده تامین اجتماعی در کهگیلویه و بویراحمد

اسحاق غلام‌پور در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در یاسوج اظهار داشت: مجموعه درمان کهگیلویه و بویراحمد خدمات بسیاری به مراجعین و بیماران در استان ارائه می‌دهد.

وی با اشاره به وجود کلینیک‌های تخصصی در استان ادامه داد: در شهر‌های یاسوج، کهگیلویه و گچساران هر کدام یک پلی‌کلینیک تخصصی مجهز وجود دارد که در این مراکز به بیماران این شهرستان‌ها خدمت‌دهی می‌شود.

رئیس درمان تامین اجتماعی کهگیلویه و بویراحمد در پاسخ به سئوالی مبنی بر اینکه دلیل ازدحام بیماران و مراجعین در کلینیک تامین اجتماعی در مرکز استان و دیگر شهرستان‌ها چیست، تصریح کرد: مهم‌ترین دلایل ازدحام در کلینیک‌های استان خدمات رایگان تامین اجتماعی است.

وی به سیستم نوبت‌دهی در این مراکز اشاره کرد و افزود: از دیگر عوامل این ازدحام و شلوغی در این مراکز نبود سیستم نوبت‌دهی است که با تمهیدات صورت گرفته این سیستم در حال راه‌اندازی است و با نصب این سیستم بسیاری از مشکلات مراجعین این مراکز برطرف خواهد شد.

غلام‌پور در ادامه اظهار داشت: ظرفیت بیمه‌شد‌‌ه‌گان تامین اجتماعی در استان کهگیلویه و بویراحمد 283 هزار نفر است ولی تعداد مراجعین به این مراکز بیش‌ از ظرفیت بیمه‌شدگان در استان است.

وی گفت: به این تعداد بیمه ‌شده تامین اجتماعی در استان به صورت صف‌بندی خدمات 100 در‌صد رایگان ارائه می‌شود.

غلام‌پور به تعداد پزشکان مستقر در این کلینیک‌ها اشاره کرد و گفت: در کلینیک تامین اجتماعی یاسوج هشت پزشک عمومی مستقر است و کمبود پزشک در این مرکز وجود ندارد.

رئیس درمان تامین اجتماعی در کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: هر ماه آمار به ما گزارش داده می‌شود و با برگزاری جلسات و نشست‌ها مشکلات و موانع موجود در این مراکز را مورد بررسی قرار می‌دهیم و در جهت رفع آن‌ها تلاش می‌کنیم.

این مسئول به شلوغی در آزمایشگاه‌های استان اشاره کرد و افزود: در جلسه‌ای که با پزشکان انجام شد به این نتیجه رسیدیم که پزشکان فقط در موارد ضروری و اورژانسی بیمار را به آزمایشگاه ارجاع دهند تا از تجمع و ازدحام زیاد مراجعین به آزمایشگا‌‌ه‌ها در استان جلوگیری شود.

وی به دیگر مرکز تخصصی در مرکز استان اشاره کرد و گفت: کلینیک تخصصی شهدای گمنام دومین کلینیک در یاسوج است که روزانه و به خصوص در فصل زمستان بیماران زیادی به این مرکز مراجعه می‌کنند.

انتهای پیام/82009/م30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول