اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس هیئت هندبال آمل:

فصل جدید لیگ دسته یک هندبال در سه منطقه برگزار می‌شود

رئیس هیئت هندبال آمل گفت: رقابت‌های فصل جدید هندبال دسته یک در سه منطقه برنامه‌ریزی شده که آملی‌ها در گروه سوم با نمایندگان تهران، سنندج و کرمانشاه همگروه هستیم.

فصل جدید لیگ دسته یک هندبال در سه منطقه برگزار می‌شود

حسن علمباز امروز در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی فارس در آمل اظهار داشت: از چند ماه گذشته تمرینات هندبالیست‌های آمل برای حضور در لیگ دسته یک هندبال باشگاه‌های کشور آغاز شد.

وی با اعلام اینکه کادر فنی جدید این تیم نیز مشخص شد، تصریح کرد: در کادر فنی جدید قابوس اسماعیلی به عنوان سرمربی و محمود شاهاندشتی نیز سرپرست است.

علمباز با تاکید بر اینکه سال گذشته در گروه نخست این مسابقات به رتبه سوم دست یافته و سهمیه آمل در این دوره از رقابت‌ها را حفظ کردیم، ابراز داشت: هرچند در سال گذشته از لحاظ مالی با مشکلات زیادی دست و پنجه نرم کردیم ولی برای فصل جدید نیز به دنبال اسپانسر و حامی هستیم.

رئیس هیئت هندبال آمل و مدیر تیم این شهرستان که امسال در لیگ دسته یک هندبال کشور توپ می‌زند،گفت: رقابت‌های فصل جدید در سه منطقه برنامه‌ریزی شده که آملی‌ها در گروه سوم با نمایندگان تهران، سنندج و کرمانشاه همگروه هستیم.

انتهای پیام/86012/ح20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول