اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

هفته هشتم لیگ برتر هندبال بانوان

شهرداری سنندج به دنبال اعاده حیثیت / مشهدی‌ها دومین برد را جشن می‌گیرند؟

رقابت‌های هفته هشتم لیگ برتر هندبال بانوان روز جمعه برگزار می‌شود که در یکی از این مسابقات شهرداری سنندج در زمین خود پذیرای بام مشهد خواهد بود.

شهرداری سنندج به دنبال اعاده حیثیت / مشهدی‌ها دومین برد را جشن می‌گیرند؟

به گزارش خبرگزاری  فارس از سنندج، هفته سوم از دور برگشت رقابت‌های لیگ برتر هندبال بانوان کشور از صبح فردا با انجام سه دیدار همزمان در شهرهای سنندج، سبزوار و لارستان پیگیری می‌شود.

در یکی از این بازی‌ها شهرداری سنندج تیم دوم جدول رده‌بندی لیگ که هفته گذشته در زمین ثامن‌الحجج تهران دومین شکست فصل خود را پذیرا شد به مصاف بام مشهد می‌رود.

بازی این دو تیم از آن رو حائز اهمیت است که نماینده خراسان رضوی برخلاف همتای کردستانی خود هفته قبل موفق شد نخستین پیروزی فصل را به دست آورد.

با وجود اینکه بام مشهد در نیم‌فصل دوم پیکارها با جذب 3 بازیکن خود را تقویت کرده است اما شاگردان نشمین شافعیان در تیم شهرداری مصمم هستند با ارائه یک بازی مقتدرانه علاوه بر کسب تمامی امتیازات این دیدار خانگی خاطره بد باخت قبلی را نیز از اذهان هواداران خود پاک کنند.

شهرداری سنندج بر خلاف سایر تیم‌ها که در نیم‌فصل دوم اقدام به تقویت تیم خود کرده‌اند هیچ بازیکنی را به ترکیب خود اضافه نکرد و قصد دارد رقابت‌ها را تا پایان فصل با همان بازیکنانی که از ابتدا جذب کرده بود به انتها برساند.

سرمربی این تیم که به شاگردان خود اعتقاد دارد، می‌گوید: بازیکنان بومی و شایسته کردستانی در تمام این سال‌ها در کنار یکدیگر به یک هماهنگی و هارمونی ایده‌آل رسیده‌اند و دست زدن به تیم در چنین شرایطی منطقی نبود.

بازی رفت تیم‌های شهرداری سنندج و بام در زمین تیم مشهدی با نتیجه قاطع به سود نماینده کردستان به پایان رسید و فردا این تیم به دنبال تکرار نتیجه بازی رفت است.

شهرداری سنندج در 5 دیدار نیم‌فصل نخست تیم‌های شهید چمران لارستان، ثامن‌الحجج تهران، بام مشهد و ذوب‌آهن اصفهان را از پیش رو برداشت و تنها شکست خود را برابر ثامن‌الحجج سبزوار قهرمان چندین دوره رقابت‌ها تجربه کرد.

این تیم در دور برگشت بازی‌ها نیز ابتدا لارستان را مغلوب کرد و سپس در برابر ثامن‌الحجج تهران متحمل شکست شد، از سوی دیگر نماینده مشهد 5 دیدار از مجموع 7 رقابت این فصل خود را با شکست پشت سر گذاشته و تنها امتیازات این تیم حاصل یک برد و یک تساوی برابر شهید چمران لارستان بوده است.

در دیگر بازی‌های هفته هشتم ثامن‌الحجج سبزوار مدعی شماره یک قهرمانی میزبان همنام تهرانی خود است و در دیگر دیدار ذوب آهن اصفهان و چمران لارستان رودرروی هم قرار می‌گیرند. 

در حال حاضر در جدول رده‌بندی و پیش از آغاز رقابت‌های هفته هشتم ثامن‌الحجج سبزوار با 14 امتیاز صدرنشین بلامنازع لیگ است و پس از این تیم شهرداری سنندج با 10 امتیاز دوم و تیم‌های ثامن‌الحجج تهران با 7، ذوب‌آهن اصفهان با 6، بام مشهد با 3 و شهید چمران لارستان با 2 امتیاز در مکان‌های سوم تا ششم لیگ قرار دارند.

انتهای پیام/79012/ذ40/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول