اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

لیگ برتر هندبال باشگاه‌های کشور

صبای قم به مصاف نیروی زمینی تهران می‌رود

تیم هندبال صبای قم در نخستین بازی از دور رفت رقابت‌های لیگ برتر هندبال مردان باشگاه‌های کشور مقابل تیم نیروی زمینی تهران صف‌آرایی می‌کند.

صبای قم به مصاف نیروی زمینی تهران می‌رود

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، بر اساس برنامه‌ریزی سازمان لیگ فدراسیون هندبال کشورمان، دیدارهای دور برگشت فصل جاری مسابقات این فصل لیگ دسته برتر هندبال مردان باشگاه‌های کشور بعد از پایان بازی‌های تیم ملی کشورمان در جام ملت‌های آسیا به انجام می‌رسد.

11 تیم حاضر در رقابت‌های این فصل لیگ دسته برتر هندبال باشگاه‌های کشور، بازی‌های خود در دور برگشت را از هفته نخست بهمن ماه یعنی از حدود دو ماه دیگر آغاز می‌کنند و در هفته نخست در پنج مسابقه حساس برابر یکدیگر در حالی به میدان می‌روند که تیم هندبال صبای قم این هفته استراحت می‌کند.

با توجه به اینکه در هر هفته از بازی‌های فصل جاری لیگ برتر هندبال کشور یک تیم با قرعه استراحت رو به رو خواهد شد، این قرعه در هفته نخست به نام صبای قم افتاده و صبا از هفته دوم دور برگشت وارد رقابت‌های لیگ برتر هندبال می‌شود.

بر اساس برنامه سازمان لیگ فدراسیون هندبال، تیم صبای قم باید در دومین هفته دور برگشت لیگ برتر هندبال در دیداری خانگی برابر تیم نیروی زمینی تهران به میدان برود، در حالی که پیش از این در بازی‌های خارج از خانه موفق به شکست همین تیم شده است.

صبای قم این روزها تمرینات خود را آغاز کرده و زیر نظر امیرحسین صفوی با حضور تمام بازیکنان به صورت جدی آماده بازی‌‌های دور برگشت لیگ برتر هندبال می‌شود، در حالی که این تیم در دور رفت لیگ برتر کارنامه درخشانی ندارد.

صبای قم از 10 مسابقه قبلی خود که همگی از دور رفت لیگ برتر هندبال باشگاه‌های کشور محسوب می‌شوند، هرگز در خانه طعم پیروزی و یا حتی تساوی را نچشیده است، بلکه یک بار در بیرون از خانه از سد تیم نیروی زمینی تهران گذشته و یک بار نیز با تیم مس پارس فلاورجان مساوی کرده است.

در این بازی‌ها تیم هندبال صبای قم در نخستین بازی خود بعد از دوری یک دهه‌ای از لیگ برتر هندبال باشگاه‌های کشور توانست با حساب 32 بر 30 از سد میزبان خود تیم نیروی زمینی تهران عبور کند، در حالی که نماینده هندبال قم در میانه نیم فصل نخست نیز در میهمانی تیم مس پاس فلاورجان یک امتیاز به دست آورد و حریف را با تساوی متوقف کرد.

بدین ترتیب در شرایطی که مسابقات این فصل لیگ دسته برتر هندبال باشگاه‌های کشور از هفته نخست بهمن‌ماه با انجام دیدارهای دور برگشت پیگیری می‌شود، تیم هندبال صبای قم تا پایان هفته یازدهم با یک پیروزی، یک تساوی و هشت باخت در مکان نهم جدول 11 تیمی لیگ دسته برتر هندبال کشور ایستاده است.

انتهای پیام/78002/ب30/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول