اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل فنی و حرفه‌ای استان بوشهر خبر داد

ارائه آموزش‌های تخصصی اشتغال برای بیش از 670 زندانی استان بوشهر

مدیرکل فنی و حرفه‌ای استان بوشهر از ارائه آموزش‌های تخصصی اشتغال برای بیش از 670 زندانی استان بوشهر خبر داد.

ارائه آموزش‌های تخصصی اشتغال برای بیش از 670 زندانی استان بوشهر

حسین خمسه امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در دشتستان اظهار داشت: اشتغال پایدار از مهم‌ترین اولویت‌های مسئولان در چند سال اخیر بوده و بدون تردید ارائه آموزش‌های فنی و حرفه‌ای گامی در راستای ایجاد اشتغال پایدار است.

وی افزود: اداره کل فنی و حرفه‌ای در سال‌های اخیر چند برنامه متنوع و باکیفیت در راستای آموزش مهارت‌های فنی و حرفه‌ای به متقاضیان انجام داده و تاکنون به نتایج خوبی نیز رسیده‌ایم.

مدیرکل فنی و حرفه‌ای استان بوشهر خاطرنشان کرد: ارائه آموزش‌های اشتغال‌زایی در زندان‌ها از اولویت‌های این مجموعه است و بدون تردید فراهم ساختن بستر کار و اشتغال برای زندانیان یک گام برای کاهش آسیب‌های اجتماعی است.

خمسه تصریح کرد: چنانچه زندانیان آموزش‌های فنی و حرفه‌ای لازم را فرا بگیرند و جذب کار شوند بدون تردید شاهد جامعه‌ای سالم‌تر و پویاتر خواهیم بود.

وی از ارائه آموزش‌های تخصصی اشتغال برای بیش از 670 زندانی استان بوشهر خبر داد و گفت: در حال حاضر 672 نفر زندانی در رشته‌های مختلف فنی و حرفه‌ای از آموزش‌های تخصصی برخوردار هستند که این آموزش‌ها در زندان‌های دشتستان و خورموج ارائه می‌شود.

این مسئول ابراز داشت: افزایش سطح کیفی آموزش‌ها و استفاده از اساتید مجرب و کاربلد در دستور کار قرار دارد و امیدوار هستیم به اهداف مورد نظر برسیم.

خمسه یادآور شد: افزایش تعداد رشته‌ها و جذب تعداد بیشتری از زندانیان در دستور کار این مدیریت قرار دارد و امیدوار هستیم بتوانیم گامی در رشد و پویایی زندانیان پس از آزادی از زندان برداریم.

وی افزود: ارائه تسهیلات کم‌بهره به افراد آموزش‌دیده از جمله موارد مهم در ایجاد اشتغال پایدار به شمار می‌رود.

انتهای پیام/2452/ی30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول