اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون شهردار کرج خبر داد

افزایش ماشین‌آلات سبک و سنگین شهرداری کرج ویژه فصل سرما

معاون خدمات شهری شهردار کرج از افزایش تجهیزات و ماشین‌آلات سبک و سنگین این معاونت برای انجام عملیات خدماتی و امدادی ویژه فصل سرما خبر داد.

افزایش ماشین‌آلات سبک و سنگین شهرداری کرج ویژه فصل سرما

حسن مدیرروستا امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرج اظهار داشت: کرج به عنوان یکی از مهمترین کلانشهرهای کشور با جمعیتی حدود 2 میلیون نفر شرایط ویژه‌ای داشته و خدمات‌رسانی به مردم در این شهرستان مستلزم اجرای طرح‌ها و برنامه‌های ویژه و تأمین تجهیزات لازم است.

وی با اشاره به در پیش بودن فصل زمستان و افزایش بارش باران و برف تصریح کرد: یکی از مهمترین اولویت‌های معاونت خدمات شهری کرج خدمات‌رسانی به شهروندان در زمان بارش باران و برف است.

این مسئول افزود: در سال‌های گذشته شاهد بودیم که همراه با افزایش بارندگی‌ها برخی از معابر و خیابان‌های اصلی کرج گرفتار آب‌گرفتگی شده و همین امر موجب ایجاد ترافیک شدید و اخلال در رفت و آمد شهروندان می‌شد.

مدیرروستا بیان داشت: به همین دلیل امسال برنامه‌ریزی لازم برای مقابله با حوادث و رخدادهای احتمالی در زمستان به ویژه زمان‌هایی که بارش باران و برف شدت می‌گیرد، در معاونت خدمات شهری شهرداری کرج انجام شده است.

*افزایش ماشین‌آلات و تجهیزات سبک و سنگین شهرداری کرج

وی گفت: بر اساس این برنامه‌ تمام ماموران و نیروهای خدمات شهری پیش از آغاز بارندگی‌ها تا پایان زمان بارش‌ها در آماده‌باش کامل قرار گرفته و در کمترین زمان برای مقابله با حوادث احتمالی وارد عمل می‌شوند.

معاون خدمات شهری شهردار کرج افزود: همچنین با اقدامات انجام‌شده، ماشین‌آلات و تجهیزات سبک و سنگین شهرداری کرج افزایش یافته و امسال با امکانات بهتر در زمان بارش‌ها برای خدمات‌رسانی به شهروندان اقدام خواهد شد.

مدیرروستا گفت: براساس این برنامه هم اکنون در سراسر شهرستان کرج پایگاه‌های برف‌روبی پیش‌بینی شده و در تمام این پایگاه‌ها شن، ماسه و نمک برای زمان بارش برف موجود است.

وی تصریح کرد: در روزهای اخیر که چند روز شاهد بارش باران و برف بودیم، این پایگاه‌ها مورد استفاده قرار گرفت و خوشبختانه در این مدت آب‌گرفتگی معابر و مسدود شدن خیابان‌ها و معابر اصلی و فرعی به دلیل بارش برف اتفاق نیافتد.

معاون خدمات شهری شهردار کرج افزود: با افزایش تجهیزات سبک و سنگین خدمات شهری کرج،‌ اگرچه باز هم با استانداردهای موجود فاصله داریم، امسال تلاش می‌کنیم تا مردم در زمان بارندگی‌ها با مشکلات کمتری روبه‌رو باشند.

مدیرروستا در پایان گفت: همچنین انتظار داریم شهروندان، ماموران ما را در انجام این وظایف همراهی کرده و اگر با مشکلی روبه‌رو شدند بلافاصله موضوع را از طریق سامانه‌های ارتباطی موجود از جمله سامانه تلفنی 137 به اطلاع شهرداری کرج برسانند.

انتهای پیام/2302/ل30/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول