اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عضو هیئت مدیره شرکت متروی تهران:

بودجه بیشتری به مترو ورامین تزریق شود

عضو هیئت مدیره شرکت متروی تهران گفت: باید بودجه بیشتری به مترو ورامین تزریق شود.

بودجه بیشتری به مترو ورامین تزریق شود

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران، محسن هاشمی ظهر امروز که برای بازدید از مجموعه دانشگاه آزاد اسلامی واحد ورامین - پیشوا و دیدار به امام جمعه این شهر به ورامین سفر کرده بود اظهار داشت: ورامین یک کلک خورد و بودجه مترو این شهر را بردند برای خط سوم راه‌آهن و قطار شهری مصرف کردند.

عضو هیئت مدیره شرکت متروی تهران تصریح کرد: اجرای مترو ورامین نیاز به بودجه بیشتری دارد و این موضوع در هیئت مدیره مترو بررسی خواهد شد.

گفتنی است پیش از وی سید جمال جلیلی معاون سیاسی انتظامی فرماندار شهرستان ورامین با ارائه گزارشی از پیشرفت پروژه متروی ورامین گفت: مسئولان شهری ورامین تلاش فراوان کردند که پروژه متروی ورامین که تبدیل به قطار شهری شده بود مجددا به شرکت مترو واگذار شود.

وی افزود: 800 میلیارد تومان برای مترو بودجه پیش‌بینی و برآورد شده است، عزیزان برای ایستگاه‌ها مکان سنجی کردند و در حال حاضر کارگاه مترو در دو نقطه شهر در حال کار است و مقرر شده که در هر شهرستان یک ایستگاه تعبیه شود.

جلیلی تصریح کرد: اما از آنجایی که ورامین یک شهر طولی است نیاز به حداقل دو ایستگاه در این شهر وجود دارد که خواهشمندیم این موضوع را بررسی کنید.

وی در پایان خاطر نشان کرد: موضوع دیگر که اهمیت فراوان دارد اجرای زیرزمینی مترو در محدوده شهری ورامین است که علیرغم هزینه بیشتر نیاز به آن احساس می‌شود، چرا که مشکلات فراوانی را خط راه‌آهن موجود برای شهر ایجاد کرده و شهر را به دو قسمت تبدیل کرده است.

انتهای پیام/2462/ع30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول