اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شورای شهر شیراز تصویب کرد

بررسی شرایط خرید 150 واگن مترو از چین

با تصویب شورای شهر شیراز، نماینده این شورا در قطار شهری به همراه یک تیم از شهرداری و شرکت ایلکو برای انتخاب تولید‌کننده مناسب واگن مترو به چین می‌روند.

بررسی شرایط خرید 150 واگن مترو از چین

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز، معاون حمل و نقل و ترافیک شهردار این شهر عصر امروز در هفدهمین جلسه شورای اسلامی شهر شیراز، اظهار داشت: قطار شهری شیراز یک قرارداد با چین برای خرید 15 واگن داشت که پنج واگن آن اکنون به بندرعباس رسیده و بقیه در مرحله ترخیص است.

علی زحمتکش افزود: پس از انجام تست سرد و گرم این واگن‌ها تا بهمن ماه فاز یک قطار شهری راه‌اندازی می‌شود.

وی ادامه داد: دولت در زمان عقد این قرارداد برای خرید واگن قطار شهری چند کلان شهر سعی داشت انتقال تکنولوژی رخ دهد و بخشی از کار توسط شرکت ایرانی «ایلکو» انجام شود.

زحمتکش اضافه کرد: به سبب تحریم‌ها امکان راه‌اندازی خط تولید و مونتاژ برخی قطعات که توسط شرکت «ایلکو» پیگیری می‌شد میسر نشد و اکنون این شرکت برای اجرای تعهدات خود مبنی بر تحویل 150 واگن به شهرداری شیراز از مسئولان این شهر خواسته که پس از بازدید کارخانه تولیدی مناسب را انتخاب کنند.

در این جلسه شورای اسلامی شهر شیراز پس از بررسی موارد مختلف این موضوع مقرر داشت ابراهیم شعرا به عنوان نماینده شورا در سازمان قطار شهری با تیم مربوطه به چین سفر کند.

انتهای پیام/2448/ذ20/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول