اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شوشتر خبر داد

برگزاری چهارمین جشنواره منطقه‌ای شعر نخل و کارون در شوشتر

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شوشتر از برگزاری چهارمین جشنواره منطقه‌ای شهر نخل و کارون در این شهرستان خبر داد و گفت: فراخوان این جنشواره منتشر شده است.

برگزاری چهارمین جشنواره منطقه‌ای شعر نخل و کارون در شوشتر

به گزارش خبرگزاری فارس از شوشتر، علی بهرامی پیش از ظهر امروز در نشستی درباره جشنواره نخل و کارون اظهار کرد: اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان با همکاری اداره فرهنگ و ارشاداسلامی شوشتر، کانون بسیج هنرمندان، دبیر خانه نظارت بر کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان و انجمن شعر اندیشه شهرستان شوشتر جشنواره شعر نخل و کارون را در این شهرستان برگزار می‌کنند.

وی افزود: با تکیه بر عنایات خداوند متعال، به منظور حفظ ارزش‌های هشت سال دفاع مقدس با ارج نهادن به موضوعات مقاومت، ایثار و شهادت و همچنین تبیین و انعکاس هرچه بیشتر و بهتر شخصیت علامه شیخ جعفر شوشتری در راستای تقویت و تراوش توانمندی‌های شاعران و دوستداران شعر و ادب « چهارمین جشنواره منطقه ای شعر نخل و کارون » را برگزار می‌کنیم تا گامی بلند و فرهنگی در این راستا برداشته باشیم.

وی تاکید کرد: گستره جشنواره استان‌های اصفهان، ایلام، بوشهر، چهار محال و بختیاری، کردستان، کرمانشاه، کهگیلویه و بویر احمد، لرستان و خوزستان خواهد بود.

بهرامی درباره بخش‌های این جشنواره افزود: این جشنواره شعر در بخش‌های حماسه دفاع مقدس (مقاومت، ایثار و شهادت)، آزاد و حماسه اقتصادی آثار هنرمندان را پذیرا خواهد بود.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان شوشتر خاطر نشان کرد: این جشنواره دارای بخش ویژه شامل شخصیت و زندگی علامه شیخ جعفر شوشتری (ره) است و هنرمندان می‌توانند در این زمینه به ارائه آثار بپردازند.

بهرامی تاکید کرد: شاعران می‌توانند آثار خود را در دو سبک کلاسیک و آزاد به دبیرخانه جشنواره ارسال کنند و می توانند حداکثر درهر بخش 3 اثر به دبیرخانه جشنواره ارسال نمایند؛ آثار ارسالی در هر بخش به طور مجزا مورد داوری قرار می‌گیرد.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شوشتر افزود: مهلت ارسال آثار 15 بهمن ماه سال‌جاری است و شعرا از این فرصت برای ارسال آثار خود استفاده کنند.

وی تاکید کرد: شعرا می‌توانند آثار خود را از طریق ایمیل به آدرس ershadstr@gmail.com و یا به آدرس دبیرخانه جشنواره به نشانی خوزستان، شوشتر، اداره فرهنگ و ارشاداسلامی، دبیرخانه چهارمین جشنواره منطقه‌ای شعر نخل ارسال کنند و یا با شماره‌های 6226314و6224540 تماس بگیرند.

انتهای پیام/72006/ع30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول