اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

راهیابی ‌مستند «برای گونگادین بهشت نیست» ‌به جشنواره سینما حقیقت‌

فیلم مستند برای گونگادین بهشت نیست، از هنرمند لرستانی به بخش مسابقه بین‌المللی جشنواره سینما حقیقت راه یافت.

راهیابی ‌مستند «برای گونگادین بهشت نیست» ‌به جشنواره سینما حقیقت‌

به گزارش خبرگزاری فارس از خرم‌آباد به نقل از روابط عمومی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان، این فیلم مستند 70 دقیقه‌ای ساخته غلامرضا نعمت‌پور هنرمند لرستانی است.

کارگردان این فیلم مستند گفت: این فیلم پیش از این در حضور موفق امسال خود توانسته جوایز متعددی از جمله لوح تقدیر بهترین تدوین و جایزه بهترین تحقیق و پ‍ژوهش جشنواره‌های منطقه‌ای شهرکرد و سی‌امین جشنواره بین‌المللی فیلم کوتاه تهران را کسب کند.

وی با اشاره به اینکه این فیلم در جشنواره‌های خارجی تورنتو کانادا و فیلم‌های ایران و آمریکا حضور یافته است، اظهار داشت: فیلم مستند برای گونگادین بهشت نیست، به بررسی داستان و زندگی علی میر دریکوندی معروف به گونگادین می‌پردازد.

علی میر دریکوندی یک نویسنده لرستانی است که در دوران حیاتش کسی او و اثرش برای گونگادین بهشت نیست را نشناخت و زمانی با توانایی و استعدادش آشنا شدند که دیگر در قید حیات نبود.

هفتمین دوره جشنواره بین‌المللی سینما حقیقت و از معتبرترین جشنواره‌های بین‌المللی فیلم مستند با شعار حقیقت بهترین راهنماست که در روزهای 19 تا 26 آذر امسال در تهران برگزار می‌شود.

انتهای پیام/2304/ش/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول