اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

اختصاصی فارس/

جدیدترین تصاویر از احمد عزیزی

خبرگزاری فارس استان کرمانشاه پس از پیگیری‌های مداوم درباره مشکلات درمانی احمد عزیزی، جدیدترین عکس‌ها از این شاعر برجسته ایران اسلامی را بر روی تخت بیمارستان تهیه کرده است.

جدیدترین تصاویر از احمد عزیزی

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه، احمد عزیزی شاعر آیینی انقلاب سال‌هاست که بر اثر اختلالات کلیوی در بیمارستان امام رضا (ع) شهر کرمانشاه در اغما به‌سر می‌برد.

در این سال‌ها زینب عزیزی خواهرش همواره زینب‌وار از او پرستاری کرده است و رنج مریض‌داری و غم بیماری برادر نتوانسته ذره‌ای از توجه او نسبت به احمد عزیزی کم کند.

احمد عزیزی از شاعران بزرگی است که سعادت آن‌را داشته ولی امر مسلمین جهان آیت‌الله‌العظمی خامنه‌ای از وی عیادت کنند و این به‌دلیل ژرفای شعر و معنای اعجازآمیز کلام وی بوده است که همواره در دنیای شعر معاصر به‌عنوان شاعری برجسته مورد توجه قرار گرفته است.

آرزوی نه‌تنها تمام کرمانشاهیان، بلکه تمام ایرانیان این است که این شاعر بزرگ از بستر بیماری برخیزد و دوباره واژگانی جاودانه از خود به‌جا بگذارد.

خبرگزاری فارس استان کرمانشاه پس از پی‌گیری‌های مداوم درباره مشکلات درمانی احمد عزیزی، جدیدترین عکس‌ها از این شاعر برجسته ایران اسلامی را بر روی تخت بیمارستان تهیه کرده است.

انتهای پیام/2700/ر40

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول