اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

پیگیری‌های فارس نتیجه داد

دفترچه بیمه احمد عزیزی تمدید می‌شود

خواهر احمد عزیزی گفت: با قول مساعد مسئولان سازمان صدا و سیما دفترچه بیمه احمد به ‌زودی تمدید می‌شود.

دفترچه بیمه احمد عزیزی تمدید می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه، احمد عزیزی شاعر انقلابی و آیینی کشورمان پس از گذشت چند سال هنوز بر روی تخت بیمارستان بستری است و در این ایام خواهرش زینب‌وار لحظه به لحظه در کنار اوست.

زینب عزیزی خواهر احمد عزیزی همدم لحظه‌های سکوت و بیماری برادرش بوده و با هر نفس احمد نفس کشیده و با هر لحظه دست به آسمان برده و از خداوند عزوجل شفای برادرش را طلب کرده است.

در این سال‌ها خبرگزاری فارس استان کرمانشاه همواره پیگیر احوال این شاعر بوده است؛ به تازگی نیز در تاریخ چهارم آذرماه سال‌جاری در گفت‌و‌گویی با خواهر احمد عزیزی وضعیت درمانی این شاعر پرآوازه را جویا و مطلع شدیم که دفترچه بیمه وی از 27 اردیبهشت‌ماه تمدید نشده است.

در ادامه پیگیری‌های فارس مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه  آمادگی این نهاد را برای حمایت و ادامه بیمه احمد عزیزی اعلام کرد.

نماینده مردم قصرشیرین، سرپل‌ذهاب و گیلان‌غرب در مجلس شورای اسلامی به اتفاق سرپرست و خبرنگاران خبرگزاری فارس در استان کرمانشاه به عیادت احمد عزیزی رفتند و در این بازدید فتح‌الله حسینی برای انجام هر گونه کمک به این شاعر بزرگ قول مساعد داد.

پیگیری‌های فارس با گفت‌و‌گو با مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان کرمانشاه در خصوص حمایت دارویی از احمد عزیزی ادامه یافت و عادل شفیعی مدیرعامل این سازمان برای ارائه هر نوع کمک دارویی قول مساعد داد.

زینب عزیزی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در کرمانشاه اظهار کرد: پیگیری‌های خبرگزاری فارس کرمانشاه در مورد وضعیت احمد عزیزی قابل تقدیر است.

وی ادامه داد: رئیس سازمان صدا و سیمای جمهوری اسلامی و مدیران این سازمان در حال تمدید دفترچه بیمه احمد هستند.

خواهر عزیزی با بیان اینکه با قول‌ها و پیگیری مسئولان سازمان صدا و سیما دفترچه بیمه احمد به‌ زودی تمدید می‌شود، گفت: آرزوی همه ما این است که احمد هر چه زودتر برخیزد و دوباره شعرهایش را گوش دهیم.

انتهای پیام/2700/ز40/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول