اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

ادامه روند درمان احمد عزیزی در انتظار مساعدت مسئولان

احمد عزیزی، شاعر نامدار با وجود تاکیدات مقام معظم رهبری مبنی بر مساعدت در درمان وی برای ادامه روند بهبودی نیازمند مساعدت مسئولان است چراکه دفترچه بیمه‌اش از 27 اردیبهشت‌‌ماه تمدید نشده و خانواده‌اش هزینه داروهایش را به سختی تامین می‌کنند.

ادامه روند درمان احمد عزیزی در انتظار مساعدت مسئولان

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه، چند روز پیش یاد شاعر آیینی کشور افتادم که چندین سال است در بستر بیماری به سر می‌برد دلم می‌خواست بدانم روند درمانش در چه مرحله‌ای قرار دارد هنوز لبخندش را وقتی چند سال پیش برای نخستین‌بار به ملاقاتش رفتم به یاد دارم وقتی از خواهرش جویای احوال برادر شدم خیلی بهم ریختم او ‌گفت دفترچه بیمه احمد تمام شده است و چون تمدید نمی‌شود چند ماهی است که مجبورم داروهایش را با قیمت گران و به صورت آزاد تهیه کنم و ...

زینب عزیزی افزود: پیش از این ضرغامی رئیس سازمان صدا و سیما هزینه‌های بیمه احمد را می‌پرداخته است که از این بابت از او ممنونیم. اما تامین داروهای برادرم برایم مشکل شده است و از 27 اردیبهشت‌ماه که دفترچه برادرم تمام شده پیگیری‌هایم به جایی نرسیده است.

زمانی که این حرف‌ها را از زینب شنیدم، یادم افتاد که مقام معظم رهبری در زمان سفر به کرمانشاه هنگام عیادت از احمد عزیزی از مسئولان استان خواستند هزینه‌های درمان احمد تامین شود و حالا با وجود سفارش‌های ایشان باید این مطالب را از زینب بشنوم پس وظیفه دوستان در وزارت ارشاد و نهادهای فرهنگی چیست.

چرا خانواده این شاعر انقلابی با همه خدمات ارزشمندی که در عرصه فرهنگی داشته است اینگونه باید دغدغه تامین داروهایش را داشته باشند مگر چند نفر همچون عزیزی در کشور داریم.

یاد نوشته روی دفترچه‌های بیمه می‌افتم. فرمایش رهبر معظم انقلاب که ما می‌خواهیم اگر کسی در یک خانواده مریض شد بیش از رنج مریض‌داری رنج دیگری نداشته باشد. حالا فرزند این انقلاب از داشتن حتی همین دفترچه هم محروم است و خانواده‌اش نمی‌دانند درد بیماریش را تحمل کنند یا تامین هزینه‌های داروهایش را.

امیدوارم اگر دوستان مسئول به دلیل تغییرات جدید در استان از این موضوع غافل شده‌اند، با دیدن این مطلب فکری به حال احمد عزیزی که خالق آثار گرانمایه‌ای همچون کفش‌های مکاشفه، شرجی آواز، خواب‌نامه، باغ تناسخ، ترجمه زخم و باران پروانه است بکنند تا بالاخره شاهد بهبود روند درمان این شاعر انقلابی باشیم.

احمد عزیزی از 15 اسفندماه 86 تاکنون بر اثر اختلالات کلیوی در حالت اغما بستری بوده و اکنون در بیمارستان امام رضا(ع) کرمانشاه بخش آی‌سی‌یو بستری است، حال عمومی او پس از سه سال به حدی رسید که وی نسبت به شادی‌ها و غم‌ها با اشک‌ها و لبخندها پاسخ می‌داد و می‌توانست سخنان اطرافیان را بشنود و عکس‌العمل نشان دهد.

رهبر معظم انقلاب در 28 مهرماه 90 طی سفرشان به کرمانشاه از احمد عزیزی در بیمارستان عیادت کردند.

عزیزی در بیمارستان کرمانشاه بستری است و طبق نظر پزشکی در آبان‌ماه 1391 اعلام شد حال عمومی وی تغییر خاصی نداشته است، اما هوشیاری او نسبت به قبل بهتر است ولی همچنان نمی‌تواند به صورت کامل صحبت کند.

----------------------------

یادداشت از: زهره رضایی

----------------------------

انتهای پیام/2700/ل30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول