اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل هلال احمر کرمانشاه خبر داد

ارائه کمک‌های دارویی برای بهبود روند درمان احمد عزیزی

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمانشاه از ارائه کمک‌های دارویی به احمد عزیزی خبر داد و گفت: اقداماتی برای کمک به بهبود روند درمانی این شاعر انقلابی انجام داده‌ایم.

ارائه کمک‌های دارویی برای بهبود روند درمان احمد عزیزی

عادل شفیعی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در کرمانشاه اظهار داشت: چند وقت پیش از طریق خبری که بر روی خروجی خبرگزاری فارس استان کرمانشاه قرار گرفت، مطلع شدیم روند درمان احمد عزیزی به‌دلایلی به مشکل برخورده است.

شفیعی ادامه داد: احمد عزیزی شاعر توانمند و متعهدی است که شعرهای انقلابی فراوانی سروده و همه مسئولان وظیفه دارند به هر شکلی که می‌توانند به این شاعر آیینی کشورمان کمک کنند.

وی با اعلام آمادگی برای ارائه کمک‌های لازم در حوزه هلال احمر، بیان داشت: اقداماتی برای کمک به بهبود روند درمانی احمد عزیزی انجام داده‌ایم.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمانشاه از ارائه کمک‌های دارویی به این شاعر پرآوازه کرمانشاهی خبر داد و گفت: امیدواریم احمد عزیزی سلامتی کامل خود را با دعای خیر مردم به‌دست آورد.

گفتنی است، احمد عزیزی از 15 اسفندماه 86 تاکنون بر اثر اختلالات کلیوی در حالت اغما بوده و اکنون در بخش آی.سی.یو بیمارستان امام رضا (ع) شهر کرمانشاه بستری است.

انتهای پیام/2700/ت20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول