اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار خارگ در پی انتصاب سالاری به عنوان استاندار بوشهر:

تجربه کافی در عین جوانی، مهم‌ترین ویژگی استاندار جدید بوشهر است

شهردار خارگ، تجربه کافی در عین جوانی را مهمترین ویژگی استاندار جدید، در پیشرفت استان ذکر کرد.

تجربه کافی در عین جوانی، مهم‌ترین ویژگی استاندار جدید بوشهر است

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، احمد بارگاهی صبح امروز در نشستی با اعضای شورای شهر خارگ، با تبریک انتصاب مهندس‌سالاری به عنوان استاندار بوشهر اظهار کرد: خوشحالیم که ریاست محترم جمهور، استانداری از جنس خود این مردم را برای استان ولایت‌مدار بوشهر برگزیدند و قطعاً این انتصاب شایسته، موجب ترقی استان خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: ایشان با سابقه حضور در سمت‌های مختلفی نظیر صنایع نفت و گاز، مدیر حقوقی سازمان منطقه ویژه اقتصادی پارس‌جنوبی، قائم مقام سازمان منطقه ویژه اقتصادی و انرژی پارس جنوبی و ... نشان داده‌اند که در عین جوانی، تجربه‌ای کارآمد و توانایی بسیاری در انجام امورات محوله دارند.

شهردار خارگ با بیان اینکه، با انتصاب ایشان آینده‌ای روشن برای استان متصورم، تصریح کرد: نیروی جوانی و در عین حال تجربه کافی ایشان، مهم‌ترین مولفه برای پیشرفت استان خواهد بود و با همدلی مدیران و مسئولان استانی در همیاری ایشان، انشاالله شاهد تسریع در توسعه و پیشرفت استان خواهیم بود.

بارگاهی با اشاره به سابقه ایشان افزود: استان بوشهر یکی از منابع زرخیز کشور به شمار می‌رود و در واقع پایتخت انرژی کشور است که با دارا بودن منابع مهمی نفت و گاز، صنعتی و دریایی، یکی از استان‌های مهم کشور تلقی می‌شود و مهندس سالاری با تجربه حضورشان در صنایع نفت و گاز، قطعاً در استفاده بهینه از این منابع برای پیشرفت استان به بهترین نحو استفاده خواهند کرد.

حسین داربوی رئیس شورای شهر خارگ نیز در این نشست، با تبریک انتصاب مهندس‌سالاری به عنوان استاندار بوشهر گفت: حضور ایشان در راس حلقه مدیریتی استان، نویدبخش توسعه و پیشرفت استان خواهد بود و این نهایت آرزوی همه ماست و قطعاً در این راه مددیار ایشان خواهیم بود.

وی افزود: ایشان دارای سه مولفه ویژه است که در تحقق اهدافشان یاری خواهد کرد، بومی بودن و تسلط کافی به شرایط ویژه و استراتژیک استان، سابقه مدیریتی و حضورشان در پست‌های ارشد نفت و گاز که نه تنها به عنوان مهم‌ترین منبع انرژی و درآمد استان، که به عنوان مهم‌ترین منابع انرژی و درآمد کشور مطرح است و شور، نشاط، انگیزه و پویایی جوانی ایشان که نه تنها باعث سرزندگی خود، که کل مدیران و مسئولان استان خواهد شد، سه مولفه مهم و مثبت ایشان است.

جمشید شیخ‌زاده، عین‌الله علی‌پور، بهروز خواجه و مهدی باقری، دیگر اعضای شورای شهر خارگ نیز با تبریک انتصاب مهندس‌سالاری به عنوان استاندار جدید بوشهر، آمادگی خود را برای هرگونه همکاری با ایشان در جهت رشد و توسعه استان و خصوصاً جزیره خارگ، اعلام کردند.

انتهای پیام/66006/ق30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول