اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم تاکستان در مجلس:

استاندار جدید قزوین شناخت عمیقی از استان دارد

نماینده مردم تاکستان در مجلس شورای اسلامی گفت: روزبه دارای تجربه و همچنین شناخت عمیق از استان است که با هماهنگی بین مجمع نمایندگان و همینطور نماینده ولی فقیه و ائمه جمعه می‌تواند نارسایی‌های استان را برطرف کند.

استاندار جدید قزوین شناخت عمیقی از استان دارد

رجب رحمانی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قزوین اظهار داشت: مجمع نمایندگان استان گزینه‌های زیادی را به وزارت کشور معرفی کرده بودند و یکی از این گزینه‌ها هم آقای روزبه بود که سابقه معاون و سرپرست استانداری استان‌های مختلف را داشته است و در نهایت وی به عنوان استاندار قزوین انتخاب شد.

وی در خصوص شخصیت مرتضی روزبه عنوان کرد: روزبه انسان معقولی است و نیز دارای تجربه و همچنین شناخت عمیق از استان می‌باشند که امیدوارم با هماهنگی بین مجمع نمایندگان و همینطور نماینده ولی فقیه و ائمه جمعه محترم استان دست به دست هم دهند تا مشکلات و نارسایی‌های استان برطرف شود.

این نماینده مجلس افزود: امیدواریم با هماهنگی بین مسئولان شاهد تحولی در صنعت و کشاورزی ایجاد شود و نیز استاندار تعاملی با مجموعه‌های مختلف داشته باشد تا استان قزوین از یک وحدت و انسجام برخوردار شده و از نیروهای کاری و توانمند و سازگار با سیاست‌های دولت در استان قزوین استفاده شود.

نماینده مردم تاکستان در مجلس شورای اسلامی در مورد وظایف ضروری استاندار گفت: استان قزوین مشکلات بسیاری دارد و به طور مثال از مشکل آب شرب و کشاورزی می‌توان نام برد که استان را به خصوص غرب آن را به مخاطره انداخته است.

رحمانی ادامه داد: مشکلات جوانان یکی از مشکلات عمده است و باید کارگروه اشتغال فعال باشد و جلسات زیادی را برگزار کند، در مورد مسایل امنیتی استان شکر خدا استان از امنیت نسبی خوبی برخوردار است ولی نیاز به امنیت بیشتر دارد و باید به سارقان و افرادی که در مناطق شهری و به خصوص روستایی دست به سرقت می‌زنند رسیدگی بیشتر شود.

عضو کمیسیون برنامه بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: بحث اعتیاد در استان ما نیاز به بحث دقیق و جلوگیری دارد و با سوداگران مرگ باید برخورد قاطع صورت گیرد و در کارهای فرهنگی هم باید کارهای اساسی صورت گیرد.

وی افزود: بخشی از پروژه‌های ملی استان قزوین نیمه تمام است که نیاز به پیگیری و حضور مستمر در دولت و در سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی که در حال حاضر به عنوان معاونت وزارت راهبردی مطرح است و ارتباط تنگاتنگ با وزرا و رئیس جمهور و نمایندگان مجلس را دارد.

این مسئول ادامه داد: استان قزوین دارای ظرفیت‌های بالقوه‌ای است که باید به فعلیت برسد و در بحث صنایع غذایی و راه‌اندازی معادن استان که سرشار از معادن است اگر تمام این ظرفیت‌ها را در نظر بگیریم استان از لحاظ اشتغال مشکلی نخواهد داشت.

نماینده مردم تاکستان در مجلس شورای اسلامی گفت: توسعه و تقویت شهرک‌های صنعتی به خصوص شهرک صنعتی خرمدشت که با کمبود گاز و برق همراه است و نیز پیگیری منطقه ویژه اقتصادی تاکستان که در کیلومتر 17 جاده تاکستان به ابهر قرار دارد یکی دیگر از اقداماتی است که استاندار جدید می‌تواند مد نظر قرار دهد و آنها را پیگیری کند.

عضو کمیسیون برنامه بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: توجه به طبقات محروم از مسایلی است که باید بر روی آن کار اساسی شود و نیز توجه به خانواده‌های ایثارگران و موضوع آموزش و پرورش در مورد بازسازی مدارسی که در حال نابودی و تخریب است و همینطور بحث ورزشگاه‌ها که در تاکستان بسیار محدود است و برخی هم در حال نابودی می‌باشد از دیگر موارد مورد توجه باید باشد.

رحمانی خاطرنشان کرد: ساخت جاده ضیاآباد به نیکویه که یکی از راه‌های بسیار مهم است و راه ارتباطی چند استان محسوب می‌شود نیز باید توسط استاندار جدید پیگیری شود.

وی ادامه داد: موضوع آب و فاضلاب که در شهرستان تاکستان نیمه تمام مانده است از دیگر مطالبات مردم از استاندار جدید است و مردم هم بسیار از این مشکل ناراضی هستند.

این مسئول اظهار داشت: مشکلات آب در تاکستان بسیار مهم است چراکه برای کشاورزان مشکل فراوانی ایجاد کرده است و در صورت برطرف نکردن آن موجب کوچ کردن آنها می‌شود که سرمایه عظیمی در بخش کشاورزی هستند.

وی ادامه داد: امیدواریم کارها هم در کشور و هم در استان با فعالیت‌های بیشتر و گسترده پیش برود و کمبود‌ها هم جبران شود.

نماینده مردم تاکستان در مجلس شورای اسلامی در خاتمه خاطرنشان کرد: امیدواریم که عملکرد استاندار جدید عملکرد مثبتی بوده و برای استان هم مفید باشد.

انتهای پیام/77007/ی40

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول