اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده انتظامی چهارمحال و بختیاری خبر داد

کشف 47 هزار داروی غیرمجاز در چهارمحال و بختیاری

فرمانده انتظامی چهارمحال و بختیاری از انهدام یک انبار داروی غیرمجاز و کشف 47 هزار داروی قاچاق در شهرستان فارسان خبر داد.

کشف 47 هزار داروی غیرمجاز در چهارمحال و بختیاری

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، به نقل از پایگاه خبری نیروی انتظامی چهارمحال و بختیاری، اسرافیل جعفری با اشاره به استمرار طرح‌های مبارزه با قاچاق کالا و ارز، اظهار کرد: در همین راستان و به دنبال وصول خبری مبنی بر فعالیت فردی در امر تهیه و توزیع انواع داروهای غیر مجاز و قاچاق در سطح شهرستان فارسان، رسیدگی به این موضوع در دستور کار ماموران پلیس آگاهی این شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: ماموران پس از انجام یکسری اقدامات اطلاعاتی انبار مذکور را شناسایی کردند که پس از هماهنگی با مراجع قضایی محل مذکور مورد بازدید قرار گرفت.

جعفری تصریح کرد: در بازرسی به عمل آمده از این انبار تعداد 47 هزار و 644 عدد انواع داروی قاچاق و بدون مجوز شامل 43 هزار و 280 عدد قرص از قبیل سرماخوردگی، فشار، چربی، صرع، دل درد، ویتانین c، سردرد و ایبوبروفن، یک هزار و 800 عدد آمپول، 411 عدد پماد موضعی، 925 عدد شربت سرماخوردگی دیفن هیدرامین، یک هزار و 215 عدد سرنگ و 13 لیتر الکل کشف و ضبط شد.

فرمانده انتظامی استان چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه برخی از این داروها تولید داخل بوده و به صورت احتکار و در شرایط غیر استاندارد نگهداری می‌شد، افزود: متهم قصد داشت این داروها را در سطح شهرستان توزیع کند که خوشبختانه با اقدام ماموران ناکام ماند.

وی از بازداشت یک نفر در این رابطه خبر داد و گفت: هرگونه فروش دارو و لوازم بهداشتی بدون داشتن مجوز از وزارت بهداشت و درمان ممنوع بوده و پیگرد قانونی خواهد داشت.

انتهای پیام/68001/صا

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول