اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر نظارت بر دارو دانشگاه علوم پزشکی اهواز خبر داد

افزایش 20 داروخانه‌ شبانه روزی در اهواز

مدیر نظارت بر دارو و مواد مخدر دانشگاه علوم پزشکی اهواز از افزایش 20 داروخانه‌ شبانه روزی این شهرستان به منظور رفاه حال شهروندان خبر داد.

افزایش 20 داروخانه‌ شبانه روزی در اهواز

به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز، به نقل از روابط عمومی معاونت غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی اهواز، حسین برزگر از افزایش 20 داروخانه‌ شبانه روزی این شهرستان به منظور رفاه حال شهروندان خبر داد و اظهار داشت: 384 داروخانه زیر نظر دانشگاه علوم پزشکی اهواز در خوزستان فعال است که از این تعداد 329 داروخانه خصوصی، 24 داروخانه متعلق به دانشگاه و 41 داروخانه متعلق به سایر ارگان‌ها و نهاد‌های دولتی است.

وی با بیان اینکه تعداد کل داروخانه‌های این استان 536 داروخانه است، عنوان کرد: از این تعداد 245 داروخانه در کلان شهر اهواز و بقیه در سایر شهرستان‌های این استان به شهروندان خدمات ارائه می‌دهند.

مدیر نظارت بر دارو و مواد مخدر دانشگاه علوم پزشکی اهواز متذکر شد: عرضه و تحویل مستقیم داروهای مخدر به بیماران مبتلا به بیماری‌‌ها‌ی لاعلاج و سرطان‌، تخصیص سهمیه و عرضه مستقیم داروها‌ی مخدر به مراکز ترک اعتیاد واجد مجوز، نظارت بر مصرف صحیح این اقلام، رسیدگی به شکایات مردمی و ارجاع پرونده‌های متخلفان به مراجع ذیصلاح از وظایف این مدیریت است.

انتهای پیام/‌72001/ن/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول