اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس پیش‌بینی اداره کل هواشناسی آذربایجان غربی اعلام کرد

ورود سامانه بارشی از اواخر هفته به آذربایجان غربی

رئیس پیش‌بینی اداره کل هواشناسی آذربایجان غربی گفت: سامانه بارشی از اواخر هفته به آذربایجان غربی وارد می‌شود.

ورود سامانه بارشی از اواخر هفته به آذربایجان غربی

مهدی صابری امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در ارومیه اظهار داشت: طی بارش‌های اخیر از پنج‌شنبه بیشترین بارندگی بارش برف مربوط به سردشت با 52 میلی‌متر و کمترین بارندگی مربوط به شهرستان‌های شمال استان است.

صابری ادامه داد: در مرکز استان ارومیه نیز 5 میلی‌متر بارش گزارش شده چون سیستم بیشتر در جنوب استان فعال بود.

وی ابراز داشت: از اواخر امروز سامانه جدیدی وارد استان شده و در برخی از نقاط استان بارش‌های جزئی به صورت برف را شاهد خواهیم بود و دوشنبه آخر وقت این سامانه خارج می‌شود.

رئیس پیش‌بینی اداره کل هواشناسی آذربایجان غربی ادامه داد: از روز دوشنبه شاهد افت دما در استان بوده و افت دما در اکثر مناطق آذربایجان غربی محسوس خواهد بود.

صابری عنوان کرد: پیش‌بینی می‌شود سامانه قوی بارشی از اواخر هفته روز‌های پنج‌شنبه و جمعه فعالیت خود را در آذربایجان غربی آغاز کند.

وی ادامه داد: موج جدید بارشی به صورت بارش برف از روزهای پنج‌شنبه و جمعه فعالیت خود را آغاز کرده و شاهد بارش‌های قابل ملاحظه در آذربایجان غربی خواهیم بود.

صابری یادآور شد: اغلب شدت فعالیت این سامانه در جنوب استان خواهد بود البته مرکز استان، ارومیه نیز از بارش‌ها بی‌نصیب نبوده و پنج‌شنبه و جمعه شاهد بارش 0.5 میلی‌متری خواهیم بود.

رئیس پیش‌بینی اداره کل هواشناسی آذربایجان غربی ابراز داشت: در شمال و مرکز استان نیز شاهد فعالیت این سامانه بوده که به صورت بارش برف همراه با افت دما خواهد بود.

انتهای پیام/61005/ع30/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول