اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل هواشناسی استان بوشهر خبر داد

سامانه بارشی شدید در راه بوشهر/ احتمال بیشترین بارش در بوشهر و خارگ

مدیرکل هواشناسی استان بوشهر گفت: بر اساس نقشه‌های هواشناسی، سامانه بارشی از عصر امروز وارد استان شده که بیشترین میزان بارش در روزهای آینده نیز در خارگ و بوشهر پیش‌بینی می‌شود.

سامانه بارشی شدید در راه بوشهر/ احتمال بیشترین بارش در بوشهر و خارگ

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، نادر شفی‌خدایی ظهر امروز در نشست شورای هماهنگی مدیریت بحران استان بوشهر با اشاره به ورود سومین سامانه بارش به استان بوشهر اظهار داشت: در دومین سامانه بارشی که اخیراً شاهد بودیم بیشترین بارش در جنوب استان به ویژه در کنگان و جم و کمترین میزان بارش نیز در خورموج و خارگ بوده است.

وی افزود: سامانه بارشی این هفته نیز ابتدا نواحی جنوبی را تحت تاثیر قرار می‌دهد و با جریان‌های گرم و مرطوب جنوبی همراه است اما این سامانه در روز دوشنبه تقویت می‌شود.

عصر سه‌شنبه بارش شدید در راه بوشهر

وی با بیان اینکه دوشنبه شب شرایط بارش در استان حاکم خواهد شد، ادامه داد: شدیدترین حالت بارش برای عصر سه‌شنبه را پیش‌بینی می‌کنیم که بیشترین بارش در خارگ و بوشهر خواهد بود.

مدیرکل هواشناسی بوشهر اظهار داشت: صبح چهارشنبه هسته بارشی به ویژه در جنوب استان را خواهیم داشت و پنجشنبه صبح سامانه بارشی به تدریج از استان خارج خواهد شد.

مدیرکل هواشناسی استان بوشهر با اشاره به حرکت سامانه بارشی از خلیج فارس به سمت بوشهر، تصریح کرد: عمده فعالیت این سامانه در مرکز خلیج فارس است.

شفی‌خدایی بیان کرد: سامانه بارشی صبح دوشنبه در خلیج فارس و جنوب استان بوشهر فعالیت می‌کند و تا بخش‌های مرکزی نیز می‌رسد و از ساعت 9.5 تا 10 صبح دوشنبه نیز تمام خلیج فارس را تحت تاثیر قرار می‌دهد و عصر دوشنبه به سمت شمال و جنوب استان خوزستان حرکت می‌کند.

هوای بوشهر از شنبه آینده سردتر می‌شود

شفی‌خدایی بیان کرد: با توجه به ورود سامانه بارشی به استان در این هفته و احتمال بارش شدید در استان، اما دمای هوای بوشهر از شنبه آینده پایین‌تر آمده و هوا سردتر می‌شود.

انتهای پیام/66006/خ30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول