اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

بخشدار زنجانرود خبر داد

وجود 1000 حلقه چاه غیرمجاز در بخش زنجانرود

بخشدار زنجانرود از وجود بیش از یک‌هزار حلقه چاه غیرمجاز در بخش زنجانرود خبر داد.

وجود 1000 حلقه چاه غیرمجاز در بخش زنجانرود

علی پاک‌منش امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان به بارش‌های اخیر استان زنجان اشاره کرد و اظهار داشت: میزان بارش‌های آخر هفته گذشته در بخش زنجانرود خوب بوده است.

وی میزان بارش برف در شهر زنجان را بیشتر از شهر نیک‌پی ارزیابی کرد و گفت: این بارش‌ها خوشحالی همه کشاورزان بخش را در پی داشته است.

بخشدار زنجانرود به مشکل آب شرب روستاهای این بخش اشاره کرد و بیان داشت: با توجه به اینکه سال گذشته میزان بارش‌ها بسیار کم بوده است روستاییان به شدت با مشکل آب شرب مواجه هستند.

این مسئول ابراز امیدواری کرد که بارش‌های هفته گذشته نویدبخش پاییز و زمستان پر بارش خواهد بود.

پاک‌منش در ادامه با اشاره به اینکه بیش از یک‌هزار حلقه چاه غیرمجاز در بستر رودخانه‌های بخش زنجانرود وجود دارد، افزود: این چاه‌های غیرمجاز باعث افزایش برداشت‌ها و کاهش آب‌های زیرزمینی شده است.

وی با تاکید بر اینکه بارش برف هفته گذشته آسیب‌های ناشی از چاه‌های غیرمجاز بخش زنجانرود را جبران نمی‌کند، اظهار داشت: امید است دست‌اندرکاران و مسئولان امر برای جلوگیری از ایجاد این چاه‌ها برنامه‌ریزی جدی داشته باشند.

بخشدار زنجانرود ادامه داد: همچنین مسئولان برای کنترل میزان آب از بستر رودخانه‌ها و آب‌های زیرزمینی و چاه‌های موجود اقدامات موثری دهند.

این مسئول همچنین با اشاره به اینکه ایستگاه هواشناسی مرکز زنجانرود در طول یک سال گذشته دارای مشکل شده است، اذعان داشت: خرابی ایستگاه سنجش دمای این مرکز باعث ایجاد مشکلاتی در این بخش شده است.

انتهای پیام/73008/ی20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول