اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس گروه بازرسی شرکت آب منطقه‌ای استان مرکزی خبر داد

توقیف 3 دستگاه حفاری و انسداد 2 حلقه چاه غیر‌مجاز در استان مرکزی

رئیس گروه بازرسی و نظارت بر منابع آب شرکت آب منطقه‌ای استان مرکزی از توقیف سه دستگاه حفاری غیر مجاز و انسداد و مسلوب المنفعه کردن دو حلقه چاه غیر مجاز در این استان خبر داد.

توقیف 3 دستگاه حفاری و انسداد 2 حلقه چاه غیر‌مجاز در استان مرکزی

محسن قانعی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اراک اظهار داشت: در جریان ماموریت گروه گشت و بازرسی که در قالب اجرای پروژه تعادل بخشی آب‌های زیرزمینی انجام می‌گیرد، سه دستگاه حفاری غیر مجاز تراکتوری و کششی در شهرستان‌های خنداب و شازند کشف و دو حلقه چاه غیر مجاز نیز پر و مسلوب المنفعه شد.

وی در ادامه افزود: در یکی از این موارد، فرد متخلف در روزهای تاسوعا و عاشورا و به فرض عدم وجود هیچگونه نظارتی اقدام به حفاری چاه غیر مجاز کرده بود که با توجه به هماهنگی و پیگیری‌های مستمر و شبانه‌روزی مأموران گشت و بازرسی و همچنین همکاری مقامات قضایی و نیروی انتظامی استان، از این حفاری جلوگیری و دستگاه مربوط نیز توقیف شد.

قانعی خاطرنشان ساخت:‌ این شرکت با تمام توان از هر گونه حفاری غیر مجاز در دشت‌های استان مرکزی جلوگیری کرده و این روال همچنان با قوت و قدرت و به منظور جلوگیری از دست‌اندازی به منابع ارزشمند آب زیرزمینی ادامه می‌یابد.

انتهای پیام/87003/ر20/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول