اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار نهاوند:

مدیران اعتبارات تخصیصی را جذب کنند

فرماندار نهاوند گفت: مدیران دستگاه‌ها و ادارات موظف به پیگیری اعتبارات تخصیص‌یافته به ادارات تحت مدیریت خود هستند.

مدیران اعتبارات تخصیصی را جذب کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از نهاوند، مجتبی مولوی صبح امروز در کمیته برنامه‌ریزی و توسعه شهرستان نهاوند اظهار کرد: هنر هر مدیر زمانی است که بتواند با وجود کمبود اعتبارات مالی همچنان به پیشرفت فیزیکی پروژه‌های عمرانی اداره تحت مدیریت خود بیفزاید.

وی افزود: یکی از افتخارات حوزه مدیریتی شهرستان این است که با وجود کمبود اعتبارات مالی هیچ یک از پروژه‌های عمرانی در این شهرستان تعطیل و راکد نیست.

فرماندار نهاوند با اشاره به وجود چند پروژه عمرانی بزرگ و عام‌المنفعه که جزو پروژه‌های ملی هستند، بیان داشت: پروژه‌های ملی در این شهرستان با سرعت بالا در حال انجام بوده و هیچ یک از آنها تعطیل نیستند.

وی با اشاره به پروژه سد گرین نهاوند به عنوان بزرگ‌ترین پروژه آبی در استان تصریح کرد: این پروژه تاکنون بیش از 8.5 درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

مولوی با بیان اینکه اجرای این پروژه از افتخارات نظام جمهوری اسلامی است، افزود: با اتمام این پروژه مشکل کم‌آبی در شهرستان نهاوند برای همیشه حل می‌شود.

وی با اشاره به پیگیری اجرای پروژه‌های عمرانی عام‌المنفعه و ملی توسط مسئولان ارشد استان، از تلاش شبانه‌روزی و مجدانه استاندار همدان قدردانی کرد و گفت:‌ قطعاً روحیه ایشان در پیگیری طرح‌ها و پروژه‌های ملی به ویژه پروژه‌هایی که باعث تولید و اشتغالزایی در حوزه شهرستان نهاوند می‌شوند ستودنی است.

فرماندار نهاوند با اشاره به پروژه درمانی بهداشتی بیمارستان 160 تختخوابی نهاوند افزود: این پروژه نیز با پیشرفت 70 تا 75 درصدی در حال فعالیت است.

وی با تأکید بر ضرورت روحیه جهادی در انجام امورات به ویژه پیگیری برای جذب اعتبارات تخصیص یافته به شهرستان توسط مدیران ادارات نهاوند گفت:‌ فضای همدلی، دلسوزی و نشاط در سطح شهرستان موج می‌زند زیرا تمام مدیران خود را خادم ملت می‌دانند و زمانی که برای حل مشکلات مردم گام برمی‌داریم خستگی معنا ندارد.

مولوی با اشاره به ضرورت تکمیل دیگر طرح‌های شهرستان که نیمه‌تمام هستند، ابراز داشت:‌ باید در تخصیص اعتبارات به پروژه‌های نیمه‌تمام نیز توجه شود زیرا هر سال که از عمر این پروژه‌ها بگذرد و به هر دلیلی نیمه‌تمام بمانند موجب خسارت به بیت‌المال می‌شود.

وی در پایان خاطرنشان کرد: اگر طرح نیمه‌تمام نداشته باشیم می‌توانیم طرح‌ها و پروژه‌های جدیدی را برای اجرا تعریف کنیم.

انتهای پیام/89016/صا30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول