اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار شهرستان نور:

پروژه‌های نیمه‌تمام شهرستان نور 60 میلیارد تومان اعتبار می‌خواهد

فرماندار شهرستان نور گفت: 70 پروژه نیمه‌تمام در این شهرستان داریم که برای تکمیل آن به 60 میلیارد تومان اعتبار نیاز داریم.

پروژه‌های نیمه‌تمام شهرستان نور 60 میلیارد تومان اعتبار می‌خواهد

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان نور، علی‌محمد صمدیان صبح امروز در جلسه شورای اداری این شهرستان در مسجد روستای سلیاکتی بیان داشت: بودجه سال 92 از سال 91 کمتر است ولی باید همه تلاش خود را برای به سرانجام رساندن پروژه‌ها و کاهش مشکلات انجام داد.

وی با اشاره به هدف انتقال و تشکیل جلسات شورای اداری به بخش‌ها، مراکز دهستان و روستاها افزود: یکی از اهداف این جلسات شناسایی مشکلات بخشی و روستاها است و حضور مسئولان دستگاه‌های اجرایی در محل وجود مشکل سبب رفع یا کاهش مشکل بخش و روستا می‌شود.

صمدیان تصریح کرد: اگر در هر یک از این جلسات فقط یکی از مشکلات از بین ده‌ها مشکل شناسایی و رفع شود، کار بزرگی انجام شده است و باید خدا را شکرگزار بود.

نماینده عالی دولت در شهرستان نور استکبارستیزی، مقاومت، ایثار و گذشت را از دستاوردهای انقلاب اسلامی عنوان کرد و گفت: ما این اصول را از قرآن آموختیم و از آموزه‌های دینی ما است و ما با این اصول به دنیا نشان داده‌ایم که آنچه شما می‌خواهید نمی‌شود و آنچه حق است می‌شود.

وی در پایان درباره غنی‌سازی و توافق ژنو بیان داشت: کشور ما به غنی‌سازی پنج درصد نیاز دارد و با توجه به ذخایر غنی‌سازی 20 درصد فعلا نیازی به غنی‌سازی 20 درصدی نداریم و در آینده هم می‌توانیم به دیگر کشورها صادر کنیم.

انتهای/86023/ی20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول