اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه جم تاکید کرد

گسترش زیرساخت‌های فرهنگی و مذهبی در شهرستان جم

امام جمعه جم بر لزوم گسترش زیرساخت‌های فرهنگی و مذهبی در شهرستان جم تاکید کرد و گفت: برای تحقق این مهم باید همه دست به دست هم دهیم.

گسترش زیرساخت‌های فرهنگی و مذهبی در شهرستان جم

به گزارش خبرگزاری فارس از جم، حجت‌الاسلام محمد گنجی صبح امروز در نشست هماهنگی معرفی امام جمعه بخش ریز اظهار داشت: گسترش فرهنگ اصیل اسلامی در جامعه یک ضرورت است.

امام جمعه شهرستان جم با تسلیت ایام سوگواری سید و سالار شهیدان، واقعه کربلا را الگویی بزرگ برای ملت ایران در راه رسیدن به اهداف متعالی جمهوری اسلامی دانست.

گنجی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به توافق هسته‌ای ژنو، از آن به عنوان پیروزی اراده ملت ایران یاد کرد و افزود: به لطف خدا در روزهای گذشته شاهد درخشش ورزشکاران غیور ایران اسلامی بودیم و همچنین دستاورد مهم تیم هسته‌ای توانست دل‌های مردم را شادمان سازد.

وی در ادامه به لزوم برپایی نماز جمعه در بخش ریز پرداخت و تصریح کرد: تقاضاهای بسیاری در قالب نامه و طومار از سوی مردم در بخش مرکزی به دفتر نمایندگی ولی فقیه در استان و نماینده مردم استان در مجلس خبرگان رهبری و نیز دفتر امام جمعه شهرستان ارسال شد و موضوع همه این نامه‌ها و طومارها، برپایی نماز جمعه در بخش ریز بود که این مهم پس از تلاش‌های بسیار دلسوزان در شهرستان و استان محقق شد و در هفته‌های آتی، امام جمعه بخش ریز رسما معرفی خواهد شد.

امام جمعه شهرستان جم همچنین به لزوم آماده‌سازی مقدمات برگزاری نماز پر فیض جمعه در بخش ریز پرداخت و گفت: برپایی نماز جمعه در بخش ریز نیازمند یک سری امکانات و تجهیزات است که بخشدار ریز و شوراهای این بخش، قول همکاری داده‌اند و امیدوارم هر چه زودتر شاهد برپایی اولین نماز جمعه در بخش ریز باشیم.

گنجی بر لزوم گسترش زیرساخت‌های فرهنگی و مذهبی در شهرستان جم تاکید کرد و افزود: برای تحقق این مهم باید همه دست به دست هم دهیم.

انتهای پیام/2451/ط20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول