اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با شروع فصل جدید مسابقات صورت گرفت

حضور 4 جودوکار قزوینی در تیم‌های لیگ برتری

چهار جودوکار استان قزوین با شروع فصل جدید مسابقات لیگ برتر جودوی باشگاه‌های کشور تیم‌های لیگ برتری را در این فصل از رقابت‌ها همراهی می‌کنند.

حضور 4 جودوکار قزوینی در تیم‌های لیگ برتری

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، فصل جدید مسابقات لیگ برتر جودوی باشگاه‌های کشور در حالی به میزبانی تهران برگزار شد که سعید مرادی و بهزاد محرمی دو جودوکار قزوینی در این مسابقات در ترکیب تیم گاز ایلام به روی تاتامی رفتند.

در این بین مرادی اکنون رفته‌رفته یکی از جودوکاران با تجربه تیم ملی جودوی کشورمان هم محسوب می‌شود، چراکه این ورزشکار استان در مدت شش ماه گذشته تیم ملی جودوی بزرگسالان کشورمان را در جریان مسابقات قهرمانی آسیا و جهان همراهی کرده است.

گرچه این جودوکار استان در این رقابت‌ها نتوانست درخشش زیادی داشته باشد و در همان دوره نخست با شکست مقابل رقیبان خود از دور مسابقات کنار رفت، اما یقینا حضور در این رقابت‌ها موجب می‌شود تا این ورزشکار تجارب ارزشمند بالاتری را به دست آورد تا خود را برای حضوری قدرتمند در رقابت‌های سال آینده آماده کنند.

البته حضور مرادی و محرمی در تیم‌های لیگ برتری جودوی کشورمان در حالی صورت گرفته است که دبیر هیئت جودوی استان قزوین در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در قزوین گفت: مرتضی میرزاحسینی و حمیدرضا بهرامی نیز از دیگر جودوکاران استان هستند که در فصل جدید مسابقات لیگ برتر جودوی باشگاه‌های کشور، به ترتیب تیم‌های نفت مسجد سلیمان و پاس خراسان رضوی را همراهی می‌کنند.

حمید فرمانی با اشاره به جودوکارانی همچون علیرضا شیری، رامین صفویه و بهادر محرمی عنوان کرد: این سه ورزشکار استان نیز از دیگر جودوکارانی هستند که به احتمال زیاد حضور آنان در لیگ برتر جودوی باشگاه‌های کشور وجود دارد که البته این بازیکنان در حال مذاکره با تیم‌های حاضر در این رقابت‌ها هستند.

وی با اشاره به اینکه تیم جودوی قزوین با وجود شایستگی به علت مشکلات مالی و نبود حمایت‌کننده مناسب در راستای هزینه‌های تیم در فصل جدید مسابقات لیگ برتر جودوی باشگاه‌های کشور حضور نیافت، اضافه کرد: البته با وجود تمام این مشکلات حضور جودوکاران قزوینی در تیم‌های لیگ برتری امیدوارکننده است و به طور یقین هیئت جودوی استان قزوین هم از حضور جودوکاران این استان در تیم‌های لیگ برتری استقبال می‌کند.

دبیر هیئت جودوی استان قزوین با اشاره به موفقیت‌های جودوکاران این استان در عرصه حضور در تیم‌های ملی رده‌های سنی مختلف کشورمان خاطرنشان کرد: این رشته ورزشی عملکرد خوبی را از خود بر جای گذاشته است به طوری که علاوه بر حضور جودوکاران قزوینی در ترکیب تیم‌های ملی کشورمان، سال گذشته رامین صفویه در جریان مسابقات قهرمانی نوجوانان جهان موفق شد مدال ارزشمند برنز را برای نخستین‌بار در تاریخ کشورمان از آن خود کند.

انتهای پیام/77004/ق30/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول