اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده بویین زهرا در مجلس:

دانشجو نباید به مطامع سیاسی توجه کند

نماینده مردم شهرستان بویین زهرا در مجلس گفت: دانشجو نباید به مطامع سیاسی توجه کند.

دانشجو نباید به مطامع سیاسی توجه کند

روح‌الله عباسپور در حاشیه دیدار با جمعی از دانشجویان شهر بویین زهرا در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بویین زهرا با بیان اینکه دانشجو باید به عنوان قشر روشنفکر، فرهیخته و آگاه جامعه در راستای رشد و توسعه کشور تلاش کند، اظهار داشت: تربیت نیروهای انسانی به عنوان سردمدار بخش‌های دیگر جامعه مورد نیاز است و اقشار دیگر به تبعیت از دانشجویان در امور علمی حرکت می‌کنند.

نماینده مردم شهرستان‌های بویین زهرا و آوج در مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: دانشجویان امروز با به دوش کشیدن رسالت روشنگری، آگاهی بخشی و بصیرت افزایی زمینه‌ساز ایجاد مانور علمی کشور هستند.

رئیس مجمع نمایندگان استان قزوین عنوان کرد: البته دانشجویان در هیچ مقطعی نباید تحت تأثیر برخی از جریان‌ها، احزاب، گروه‌های سیاسی و مورد سوء استفاده‌های خاص در راه رسیدن به مطامع و مطالبات سیاسی شوند.

عباسپور با اذعان به این نکته که مراکز علمی و دانشگاهی باید در راستای اهداف نظام اسلامی، راهبردها و استراتژی‌های کلان مدنظر مقام معظم رهبری گام بردارند، تصریح کرد: تلاش برای حفظ هویت علمی در راستای نیل به جایگاه عزت و اقتدار برای ایران اسلامی زمینه‌ساز رشد و موفقیت دانشجویان است.

نماینده مردم شهرستان‌های بویین زهرا و آوج در مجلس شورای اسلامی متذکر شد: در این راستا لازم است دانشجویان ایران اسلامی در سنگر علم و دانش با روحیه ولایت‌پذیری، چرخ آینده کشور را به منظور توسعه جهش اقتصادی به حرکت درآورده و گام بردارند.

عباسپور، گرامیداشت جایگاه شهدای دانشجو را سرلوحه امروز دانشجویان دانست و ابراز داشت: دانشجویان شهید 16 آذر با ایستادگی برابر طاغوت از حیات و زندگانی خویش گذشته و استقلال و آزادی را به ارمغان آوردند.

رئیس مجمع نمایندگان استان قزوین؛ شجاعت، استقلال طلبی، استکبار ستیزی، بصیرت و تلاش در راستای منافع علمی و ارتقای بخش‌های مختلف کشور را جزو ویژگی‌های شهدای دانشجو برشمرد.

عباسپور خاطرنشان کرد: دانشجویان امروز با الگو و عهد و پیمان با شهدای راه اسلام باید حرکت کرده و مسیر علمی کشور را با جدیت طی کنند.

انتهای پیام/77005/خ30/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول