اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه کردستان تأکید کرد

لزوم تبیین سند آمایش دانشگاه توسط نخبگان

مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه کردستان تبیین سند آمایش دانشگاه توسط نخبگان را موجب ارتقای وضعیت فکری و فرهنگی دانشجویان عنوان کرد.

لزوم تبیین سند آمایش دانشگاه توسط نخبگان

حجت‌الاسلام محمدعلی شیخ‌الاسلامی امروز در گفتگو با خبرنگار فارس در سنندج در خصوص اهمیت روز دانشجو اظهار کرد: این روز سرآغاز اندیشه‌ اندیشوران جامعه جمهوری اسلامی است و پویایی و فهم انسان را رقم می‌زند.

وی تصریح کرد: حضور معرفتی جوانان این مرز و بوم که خون، حداقل بهای پرداختی این حضور است، دشمن را به زانو در آورده و در این راه دانشجویان کاملاً تأثیرگذار حاضر شده‌اند.

مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه کردستان با تأکید بر اهمیت تحصیل علم در عصر حاضر گفت: بر همه دل‌سوختگان این نظام فرض است بر غنای معرفتی به ویژه که بر مسائل سیاسی دانشجویان افزوده و آنان را در سازندگی جامعه در همه ارکان مؤثر بدانند.

شیخ‌الاسلامی با اشاره به نقش دانشجویان در پیشبرد اهداف انقلاب گفت: وصول به اهداف انقلاب منوط به خواست قشر جوان و به‌ویژه دانشجویان است.

وی تصریح کرد: جوانان نه تنها بازوان اجرایی که تقویت‌کننده خط فکری پیشکسوتان انقلاب اسلامی هستند و در این راستا نقش بی‌همتایی بر عهده دارند.

مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه کردستان با بیان اینکه جامعه جدای از قشر فرهیخته‌ و فرهنگی نیست خاطرنشان کرد: قشر دانشگاهی و فرهنگی شامل فرزندان همین افراد جامعه است.

شیخ‌الاسلامی افزود: بنابراین توجه به امکانات و آرامش فکری و همچنین دغدغه‌زدایی از این عزیزان در اولویت خواهد بود و بر مدیران ارشد لازم و از اوجب واجبات است که بازبینی اساسی در سیر خطی دانشگاه در همه مواضع داشته باشند.

وی خاطرنشان کرد: در غیر این صورت عمر گرانبهای دانشجویان به بی‌توجهی و یا به اندیشه غلط به غارت می‌رود و در روز واپسین شرمنده این عزیزان می‌شویم.

مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه کردستان تبیین سند آمایش دانشگاه توسط نخبگان را موجب ارتقای وضعیت فکری و فرهنگی دانشجویان عنوان و تصریح کرد: این مسئله می‌تواند نگرانی‌ها را از جامعه دانشگاهی بزداید.

شیخ‌الاسلامی در پایان ابراز امیدواری کرد با اتخاذ تدابیر لازم زمینه رشد و بالندگی دانشجویان در تمامی زمینه‌های علمی و غیر علمی فراهم شود.

انتهای پیام/79012/ی30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول