اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس دانشگاه آزاد گچساران:

دشمنان ‌آمال و آرزوهای خود را از دریچه دانشگاه رصد می‌کنند‌

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی گچساران گفت: دشمنان و مخالفان نظام نگاهی طمع‌گرایانه به این محیط دارند و آمال و آرزوهای خود را از دریچه دانشگاه رصد می‌کنند.

دشمنان ‌آمال و آرزوهای خود را از دریچه دانشگاه رصد می‌کنند‌

به گزارش خبرگزاری فارس از گچساران، آرمین محمودی عصر امروز در نشست بررسی تحولات اقتصادی و رویکردهای بین‌المللی که با حضور غلامرضا تاج‌گردون نماینده مردم گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی برگزار شد، اظهار کرد: دانشگاه محیطی جوان، پرانرژی، حساس، روشنفکرانه، آرمان‌گرایانه و مرتبط با افکار و اندیشه‌های اسلامی است.

وی با بیان این‌که دانشگاه جام جم حیات و رشد برتر کشور است، افزود: نگاه به دانشگاه دارای چند وجه بوده و دلسوزان دانشگاه نخستین وجه آن به شمار می‌رود که به دانشگاه آرزومندانه و دلسوزانه نگاه می‌کنند، حیات دانشگاه را در تلاش و تکاپوی آنها می‌دانند.

محمودی تصریح کرد: دشمنان و مخالفان دانشگاه که به این محیط نگاه دیگری دارند وجه دیگر دانشگاه به شمار می‌رود.

وی ابراز کرد: دشمنان و مخالفان نظام نگاهی طمع‌گرایانه به این محیط دارند و آمال و آرزوهای خود را از دریچه دانشگاه رصد می‌کنند.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی گچساران با بیان این‌که در این میان جنبش دانشجویی رسالتی عظیم دارد، گفت: دانشگاه مکانی است که از دو ویژگی ممتاز و متمایز جوانی و روشنفکری برخوردار است.

محمودی ادامه داد: این دو ویژگی همراه هم در هیچ سیستم و ارگانی وجود ندارد و بسیارند جوانانی که دیدگاه‌های جدیدی و نو و گرایش‌های روشنفکرانه ندارند همچنین روشنفکرانی که از نعمت جوانی برخوردار نیستند.

وی تأکید کرد: دو خصلت جوان بودن و روشنفکری سبب شده است که در عرصه‌های بین‌المللی و فرامنطقه‌ای نخبگان دانشگاه و جمعیت دانشجویی و اساتید دانشگاه به کسب رتبه‌ای مهم در سطح جهان دست یابند.

محمودی اظهار کرد: امروز در پایگاه اطلاعاتی معتبری که در آمریکا واقع شده است، رتبه علمی جوانان ایران اسلامی در زمینه توسعه و پیشرفت علم رتبه 13 عنوان شده است که این رتبه بسیار مهم و افتخارآفرین است.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی گچساران با بیان این‌که نتانیاهو نخست وزیر رژیم جعلی اسرائیل از پیشرفت علمی ایران ابراز نگرانی کرده است، یادآور شد: در مهم‌ترین نشریه رسانه‌ای آمریکا تیتر شد که «ما باید دانشگاه هاوراد را فراموش کنیم زیرا امروز دانشگاه صنعتی شریف بهترین شده است» و این جمله به معنای پیشرفت علمی کشور به برکت انقلاب اسلامی در سایه تلاش و حرکت عظیم دانشگاهیان با رهنمودهای مقام معظم رهبری است.

انتهای پیام/82001/ش30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول