اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر آموزش و پرورش رودان:

رودانی‌ها در امور رسانه‌ای هرمزگان از موفق‌ترین‌ها هستند

مدیر آموزش و پرورش رودان گفت: اگر نگاهی به افراد توانمند استان در بخش خبر و عکس داشته باشیم می‌توان به جایگاه فعالان رسانه‌ای این شهرستان در استان به خوبی پی برد.

رودانی‌ها در امور رسانه‌ای هرمزگان از موفق‌ترین‌ها هستند

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس به نقل از روابط عمومی آموزش و پرورش رودان، موسی خادمی مدیر آموزش و پرورش این شهرستان در این کارگاه گفت: فعالیت‌های فرهنگی و هنری و کلاس‌های فوق برنامه اهرمی برای شکوفایی استعداد‌های نهفته در افراد است.

وی افزود: خبرگزاری دانش‌آموزی پانا یکی از کانون‌های قوی در پرورش سفیران اطلاع‌رسانی در جامعه و مدارس است.

خادمی به تجهیز خبرگزاری پانا اشاره کرد و گفت: با توجه به اهمیت و جایگاه خبرگزاری پانا در آموزش و پرورش، با اختصاص اتاق این خبرگزاری در خود آموزش و پرورش به دنبال تجهیز بیش از پیش این خبرگزاری هستیم.

مدیر آموزش و پرورش رودان دانش آموزان رودان را افرادی مستعد در بخش خبرنگاری برشمرد و اظهار داشت: اگر نگاهی به افراد توانمند استان در بخش خبر و عکس داشته باشیم می‌توان به جایگاه رودان در بخش خبرنگاران موفق بیشتر پی برد چرا که شهرستان رودان خبرنگاران توانمند زیادی در استان دارد.

در ادامه این کارگاه مجتبی کمالی نماینده ارباب جراید شهرستان رودان به فنون عکاسی اشاره و تصریح کرد: داشتن دید مناسب و تفکر خلاق از ارکان موفقیت یک خبرنگار می‌توان نام برد.

وی اضافه کرد: در بخش خبر، خبرنگار موفق کسی است که با کمترین امکانات بیشترین استفاده را ببرد و نگاه مردم و مسئولان را به دغدغه‌های اساسی جامعه معطوف سازد.

کمالی با بیان اینکه تفکر عمیق و نگاه متفاوت از دیگر عواملی هستند که موجب موفقیت یک خبرنگار می‌شوند، خاطرنشان کرد: نگاه یک خبرنگار باید متفاوت از نگاه مردم عادی باشد و دیدگاه متفاوت و عمیقی نسبت به مسائل و رخدادها داشته باشد.

نماینده ارباب جراید بیان کرد: داشتن علاقه، پشتکار، جسارت لازم، ظاهر آراسته و رفتار مناسب و به دور از هرگونه تعصب نابه‌جا از خصوصیات کلیدی فردی است که می‌خواهد در مسیر خبرنگاری گام بردارد.

انتهای پیام/88001/غ/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول