اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

طی شش ماه نخست سال محقق شد

ایجاد 1350 فرصت شغلی در رودان

رئیس کمیته اشتغال و سرمایه‌گذاری رودان از ایجاد یک‌هزار و 350 فرصت شغلی جدید طی نیمه نخست سال جاری در این شهرستان خبر داد.

ایجاد 1350 فرصت شغلی در رودان

به گزارش خبرگزاری فارس از رودان، غلامرضا نظرنژاد امشب در سومین نشست کمیته اشتغال و سرمایه‌گذاری این شهرستان با گرامیداشت هفته بسیج از تحقق و ایجاد یک‌هزار و 350 فرصت شغلی جدید در نیمه نخست سال جاری در این شهرستان خبر داد.

فرماندار رودان با بیان اینکه در سال گذشته پنج هزار فرصت شغلی در بخش‌های مختلف در این شهرستان ایجاد شده، افزود: تعهدات شهرستان در زمینه ایجاد اشتغال و سرمایه‌گذاری در سال جاری 3 هزار و 500 فرصت شغلی است که تاکنون بیش از 42 درصد این تعهدات انجام شده و در تلاش هستیم تعهدات باقی‌ مانده را تا پایان سال جاری به انجام برسانیم.

نظرنژاد با اشاره به ابلاغ سهمیه تعهد اشتغال توسط دستگاه‌های اجرایی در سال 92 در رودان، اظهار داشت: در سال 92 ادارات و نهادها و سازمان‌های شهرستان دارای تعهداتی در بخش اشتغالزایی هستند که امید است با برنامه‌ریزی و هماهنگی‌های دستگاه‌های متولی این مهم تحقق یابد.

رئیس کمیته اشتغال و سرمایه‌گذاری رودان در بخش دیگری از سخنان خود با تقدیر و تشکر از ادارات و نهادهایی که به طور 100 درصد به تعهدات خود عمل کرده‌اند، اضافه کرد: ادارات و نهادهایی که آمار عملکردی آنان به حد مطلوبی نرسیده باید تلاش بیشتری کنند.

انتهای پیام/88005/غ20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول